نویسنده: محمد شیرزاده
// یکشنبه, ۲۹ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۲۹

جی. جی. آبرامز فیلم The Beastlies را خواهد ساخت

طبق جدیدترین خبرها گفته می‌شود کمپانی ماتل قرار است با همکاری جی. جی. آبرامز فیلمی براساس سری اسباب بازی The Beastlies بسازد.

کمپانی اسباب بازی سازی ماتل به تلاش‌های خود برای ورود به دنیای فیلم‌ سازی ادامه می‌دهد و این بار قصد دارد به کمک جی. جی. آبرامز فیلمی براساس اسباب بازی‌های محبوب خود به نام The Beastlies بسازد. آبرامز کارگردان بسیار موفقی در زمینه ساخت انواع فیلم و سریال‌ها است. از گمشدگان (Lost) گرفته تا سری کلاورفیلد (Cloverfield) و جنگ ستارگان: نیرو برمی‌خیزد (Star Wars: The Force Awakens)، این فیلم‌ساز هنرمند به تاثیرگذاری خود ادامه داده توانسته به موفقیت‌های بزرگی دست پیدا کند.

با وجود اینکه تناقض کلاورفیلد (The Cloverfield Paradox) با نقد و بررسی‌های منفی مواجه شد، هنوز هم چشم‌های زیادی منتظر چهارمین قسمت از این مجموعه هستند. همچنین تریلر جدید فصل دوم سریال وست‌ورلد (Westworld) نشان داد که این سریال تحت حمایت ربات بد هنوز هم می‌تواند به جذب مخاطبش ادامه دهد. در کنار تمام این‌ها، آبرامز قرار است برای جنگ ستارگان: قسمت نهم بازگردد و در کنار آن در حال کار بر روی یک سریال عملی تخیلی جدید است. این سریال قرار است اولین سریالی باشد که آبرامز پس از آلیاس (Alias) و فرینج (Fringe) به صورت کامل خلق می‌کند. حالا این کارگردان یک پروژه جدید در دست کار دارد که با اسباب بازی مرتبط است.

به گفته ددلاین، آبرامز و ماتل در حال همکاری برای جان بخشیدن به The Beastlies هستند. این عروسک‌ها  که توسط مجسمه سازی به نام لزلی لوینگز ساخته شدند اولین بار توجه آبرامز را در سال ۲۰۱۰ جلب کرد و وی در حال ساخت نیرو برمی‌‌خیزد ایده‌ی ساخت فیلم براساس آن را به ماتل ارائه کرد. هنوز هیچ جزئیات دیگری درباره این فرنچایز در دسترس نیست اما حتما پتانسیل موفقیت و تبدیل شدن به یک برند پولساز را دارد.

این پروژه نسبت به دیگر پروژه‌های آبرامز متفاوت است اما همه می‌دانند وی تا چه حد عاشق عروسک‌ها است و ساخت یک فیلم خانوادگی نیز با عقل جور در می‌آید. همچنین شروع ساخت یک فیلم که ممکن است به یک فرنچایز گسترده تبدیل شود تصمیم عاقلانه‌ای برای آبرامز است.


منبع Screenrant
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده