نویسنده: معین کلهری
// شنبه, ۱۴ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۲۹

جان لوگان وظیفه نویسندگی فیلم لئوناردو داوینچی را با بازی لئوناردو دی‌ کاپریو برعهده گرفت

اخیراً مشخص شده که جان لوگان، نویسنده پرآوازه، فیلمنامه فیلم بعدی لئوناردو دی‌کاپریو با محوریت داوینچی را می‌نویسد. با زومجی همراه باشید.

طبق آخرین اخبار سینما و تلویزیون، جان لوگان نویسنده فیلم‌هایی مثل «گلادیاتور» و «اسکای فال» فیلمنامه فیلمی با محوریت لئوناردو داوینچی و با اقتباس از کتاب والتر آیزاکسون می‌نویسد. کمپانی پارامونت پس از به‌دست آوردن امتیازات ساخت فیلم، جدیداً قراردادی با لوگان به‌عنوان نویسنده امضا کرده و فیلم، ستاره نام‌آشنای دنیای سینما یعنی لئوناردو دی‌ کاپریو را هم در قامت بازیگر در اختیار دارد. درواقع این اولین باری نیست که لوگان و دی‌کاپریو با یکدیگر همکاری می‌کنند. اولین مشارکت آن‌ها در ساخت یک پروژه سینمایی، به هوانورد (The Aviator) ساخته مارتین اسکورسیزی برمی‌گردد.

لئو دی‌کاپریو پیش از این هم در نقش‌‌ شخصیت‌های تاریخی همچون هیو گِلس در بازگشته (The Revenant) و جی.ادگار (J. Edgar) هم حضور داشته و نقش‌آفرینی او به‌عنوان لئوناردو داوینچی درنوع خود بسیار جالب است. چراکه مادرش با الهام از داوینچی و به‌خاطر اولین لگد جنین درحال نگاه کردن به یکی از آثار وی، اسم او را لئوناردو گذاشته است.

لوگان یکی از مشهورترین نویسنده‌های شاغل در هالیوود است که فیلمنامه آثار شاخصی همچون «آخرین سامورایی»، «هوگو» و «سوئینی تاد» را به‌رشته تحریر درآورده است. وی همچنین فیلمنامه آخرین نسخه سری Alien تحت‌عنوان «بیگانه: کاوننت» را نوشته و کار ساخت سریال محبوب «پنی دردفول» را هم برعهده داشته است. باید منتظر ماند و دید که نهایتاً همکاری لوگان و دی‌کاپریو به چه‌شکلی نتیجه می‌دهد.

شما چه فکری می‌کنید؟ نظرات خودتان را با ما به‌ اشتراک بگذارید.


منبع Screen Rant
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده