نویسنده: مهرداد داودی
// چهار شنبه, ۲۷ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۲۹

پیش فروش بلیت های جشنواره فیلم فجر از ۳۰ دی ماه آغاز می شود

پیش‌فروش بلیت‌های سی و ششمین دوره از جشنواره فیلم فجر، از روز شنبه، ۳۰ دی‌ماه آغاز خواهد شد.

به گزارش وب‌سایت جشنواره فیلم فجر، به نقل از معاون اجرایی جشنواره یعنی عزت الله علیزاده پیش‌فروش بلیت‌های سی و ششمین دوره‌ی جشنواره فیلم فجر از روز شنبه، ۳۰ دی‌ماه آغاز خواهد شد. علیزاده اعلام کرد علاقه‌مندان می‌توانند برای تهیه بلیت از ساعت ۱۰ صبح روز ۳۰ دی‌ماه (شنبه) به وب‌سایت Fajr.Cinematicket.org مراجعه کنند و سینما‌ها و سانس‌های مورد نظرشان را انتخاب کنند، بلیط‌فروشی جشنواره امسال با پشتیبانی سایت سینماتیکت انجام می‌گیرد. علیزاده در ادامه و در رابطه با پایان مهلت خرید بلیت‌ها و چگونگی تحویل بلیت به متقاضیان چنین گفت:

پیش‌فروش بلیت‌ های جشنواره از ساعت ۱۰ صبح روز شنبه ۳۰ دی ماه آغاز می‌شود و در ساعت ۲۴ دوشنبه دوم بهمن ماه به پایان خواهد رسید. بر اساس درخواست متقاضیان، ششم و هفتم بهمن ماه، بلیت‌های خریداری شده یا از طریق پیک و یا به صورت حضوری تحویل خواهد شد. 

او در ادامه‌ی صحبت‌هایش در رابطه با چگونگی تهیه بلیط برای سازمان‌ها و نهادها نیز توضیحاتی ارایه کرد، معاون اجرایی جشنواره در این باره گفت:

نمایندگان سازمان‌ها و نهادهای متقاضی می‌توانند در تاریخ چهارشنبه چهارم و پنجشنبه پنجم بهمن ماه با ارائه نامه رسمی از نهاد یا سازمان متبوع با مراجعه حضوری به محل پیش‌فروش واقع در پردیس ملت، بلیت‌های مورد نظر خود را خریداری نمایند.

دبیر جشنواره فیلم فجر، آقای ابراهیم داروغه‌زاده چندی پیش در جریان مراسم قرعه‌کشی زمان نمایش فیلم‌ها، در رابطه با فیلم‌های جشنواره امسال چنین گفت:

این اولین بار است که نمایش فیلم‌های جشنواره فجر در کاخ جشنواره فیلم فجر قرعه کشی می‌شود که این موضوع، اتفاق مبارکی است. پیش از این گفته شد اما بار دیگر بر خود واجب می دانم که بگویم همه فیلم‌هایی که به دبیرخانه جشنواره فیلم فجر ارسال شده‌اند فیلم‌های خوبی بودند این ۲۲ فیلم به عنوان برگزیده برای حضور در جشنواره فیلم فجر انتخاب شدند.

تمام تلاش ما این است که جشنواره فجر خوبی را پشت سر بگذاریم تا در سال آینده سینمای مناسب‌تری را برای مخاطبان داشته باشیم.

چندی پیش نیز زمان نمایش فیلم‌ها در سی و ششمین جشنواره فیلم فجر مشخص شد، از سویی نیز نامزدهای بخش مسابقه هم معرفی شدند. از فیلم‌های موردانتظار جشنواره امسال می‌توان به فیلم‌هایی چون «بمب» ساخته‌ی پیمان معادی، «مغزهای کوچک زنگ‌زده» ساخته‌ی هومن سیدی و «شعله‌ور» ساخته حمید نعمت‌الله اشاره کرد. جشنواره فیلم فجر از ۱۲ تا ۲۲ بهمن ماه به دبیری ابراهیم داروغه‌زاده برگزار خواهد شد.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده