نویسنده: فریده صالحی
// پنجشنبه, ۱۴ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۰۲

۵ تصویر جدید از فیلم X-Men: Dark Phoenix منتشر شد

کمپانی فاکس قرن بیستم اولین تصاویر رسمی فیلم مورد انتظار افراد ایکس: دارک فینیکس (X-Men: Dark Phoenix) را این بار با کیفیت بالاتر منتشر کرد.

چندی پیش کمپانی فاکس قرن بیستم تعدادی پوستر به عنوان اولین تصاویر رسمی فیلم X-Men: Dark Phoenix (مردان ایکس: دارک فینیکس) منتشر کرد. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون و در طی گزارشی جدید، این کمپانی، ۵ مورد از آن تصاویر منتشر شده را با کیفیت بالاتر و البته بدون هیچگونه واترمارک خاصی منتشر کرد. در این تصاویر ما شاهد چارلز فرانسیس اگزاویه معروف به پروفسور ایکس (با بازی جیمز مک‌آووی)، مگنیتو (با بازی مایکل فاسبندر)، میستیک (با بازی جنیفر لارنس)، سایکلاپس (با بازی تای شرایدن) و جین گری (با بازی سوفی ترنر) هستیم. در بین اولین تصاویر رسمی فیلم مردان ایکس: دارک فینیکس، ما شاهد حضور جسیکا چستین در نقش آنتاگونیست اصلی فیلم یعنی اسمیت هستیم. براساس اولین اطلاعات رسمی‌ای که از نقش شخصیت شرور و منفی اصلی این فیلم در مجله اینترتیمنت ویکلی منتشر شده است، او شکل‌ها و هویت‌های مختلفی دارد که همواره در حال تغییر است و او کسی است که فینیکس را دستکاری کرده تا برای او کار کند. اسمیت شخصیتی آرام، اما بسیار بی‌رحم دارد. شما در ادامه می‌توانید این تصاویر را مشاهده کنید:

X-Men: Dark Phoenix

داستان این فیلم ۱۰ سال پس از اتفاقات فیلم X-Men: Apocalypse (افراد ایکس: آپوکالیپس) در سال ۱۹۹۲ جریان دارد. گروه مردان ایکس (X-Men) از یک تهدید ناشناخته به قهرمان ملی تبدیل شده‌اند و پروفسور ایکس، در حال تبدیل شدن به یک شخصیت مغرور است و او تصمیم می‌گیرد که گروه را به یک ماموریت بسیار خطرناک ارسال کند. در نتیجه گروه X-Men به اولین سفر فضایی خود که یک سفر کاملا بی‌رحمانه و خطرناک است، فرستاده می‌شوند که در این سفر نیروی فینیکس شخصیت جین گری با بازی سوفی ترنر، بیدار می‌شود.

جیمز مک‌آووی در نقش پروفسور ایکس، مایکل فاسبندر در نقش مگنیتو، جنیفر لارنس در نقش میستیک، سوفی ترنر در نقش جین گری، جسیکا چستین در نقش آنتاگونیست اصلی فیلم به نام اسمیت، نیکولاس هولت در نقش بیست، تای شرایدن در نقش سایکلاپس، الکساندرا شیپ در نقش استورم، کدی اسمیت-مک‌فی در نقش نایت‌کراولر، ایوان پیترز در نقش کوئیک سیلور، کتا ابرهارت در نقش لونا و اسکات شپرد در نقش دکتر جان گری، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم X-Men: Dark Phoenix حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

فیلم X-Men: Dark Phoenix برای اکران در تاریخ ۲ نوامبر ۲۰۱۸ (۱۱ آبان ۱۳۹۷) برنامه‌ریزی شده است. کارگردانی و کار نوشتن فیلمنامه این فیلم بر عهده سیمون کینبرگ بوده است.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده