نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۱۷ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۵۹

مری الیزابت وینستد به آرون پال در فیلم The Parts You Lose پیوست

کمپانی فیلمسازی The H Collective اعلام کرد که مری الیزابت وینستد به جمع بازیگران فیلم The Parts You Lose اضافه شده است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، حضور بازیگر دیگری در فیلم The Parts You Lose تایید و اعلام شده است. کمپانی فیلمسازی The H Collective از اضافه شدن مری الیزابت وینستد به جمع بازیگران فیلم The Parts You Lose خبر داد. او به آرون پاول، بازیگر برنده جایزه امی و دنی مورفی، بازیگر تازه‌کار هالیوود، در این فیلم اضافه شده است. کارگردانی فیلم The Parts You Lose بر عهده کریستوفر کنتول، کارگردان دو قسمت سریال Halt and Catch Fire، خواهد بود. کار نوشتن فیلمنامه این فیلم بر عهده دارن لمکه، نویسنده فیلمنامه انیمیشن‌هایی چون توربو (Turbo) و شرک برای همیشه (Shrek Forever After) خواهد بود و مارک جانسون، تام ویلیامز و آرون پل نیز به‌عنوان تهیه‌کننده در این فیلم حضور خواهند داشت.

داستان فیلم The Parts You Lose درباره‌ی نوجوانی ناشنوا به نام وسلی با بازی دنی مورفی است که در شهر کوچکی در داکوتای شمالی زندگی می‌کند. وسلی در یکی از روزها، با یک فراری زخمی با بازی آرون پاول، روبه‌رو می‌شود که گرفتار کولاک شده است. او پس از نجات جان این مرد، سرپناهی را در اختیارش قرار می‌دهد و تصمیم می‌گیرد که تا زمان بهبود شرایط جسمانی وی، از او مراقبت کند. در ادامه، همینطور که پیوندی عاطفی بین آنها در حال شکل گرفتن است، وسلی متوجه می‌شود که این مرد، جنایتکاری بسیار خطرناک است و دوستی بین آنها می‌تواند پیامدهای خطرناکی را برای وی در پی داشته باشد. وینستد قرار است نقش شخصیت جیل را که مادر وسلی است، در فیلم The Parts You Lose بازی کند. نیک کراولی، رئیس کمپانی The H Collective در رابطه با اضافه شدن وینستد به جمع بازیگران این فیلم، گفت:

ما بسیار خوشحال هستیم که تنها پس از ۶ ماه از تاسیس کمپانی The H Collective، ساخت اولین فیلم خود را آغاز کرده‌ایم. مری الیزابت وینستد، یکی از فوق‌العاده‌ترین بازیگرانی است که به این فیلم اضافه شده است و ما افتخار می کنیم که چنین گروهی بااستعداد را جمع‌آوری کرده‌ایم تا به این پروژه زندگی ببخشیم.

Scott Pilgrim vs. the World

وینستد بیشتر برای بازی در فیلم‌هایی چون مقصد نهایی ۳ (Final Destination 3)، اسکات پیلگریم در برابر دنیا (Scott Pilgrim vs. the World)، شکست‌خورده (Smashed) و شماره ۱۰ خیابان کلاورفیلد (Ten Cloverfield Lane) شناخته شده است. او همچنین در فصل سوم سریال Fargo (فارگو) نیز حضور داشته و نقش نیکی سوانگو را در فصل سوم این سریال بازی کرده است. فیلم All About Nina، فیلم بعدی وینستد است که قرار است سال آینده میلادی منتشر شود و اخیرا فیلمبرداری و تولید این فیلم به پایان رسیده است. 

فیلم The Parts You Lose در حال حاضر تاریخ اکرانی ندارد، اما انتظار می‌رود که به‌زودی مراحل فیلمبرداری و تولید این فیلم آغاز شود.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده