نویسنده: فریده صالحی
// یکشنبه, ۲۶ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۲۹

پوسترهای جدید فیلم Jigsaw رونمایی شدند

با اینکه زمان خیلی کمی تا اکران فیلم جیگسا (Jigsaw) باقی مانده، پوسترهای جدیدی از آن منتشر شده که تصاویر اعضای ارتش جدید جیگسا را به نمایش می‌گذارد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، کمپانی لاینزگیت به تازگی پوسترهای جدیدی را از مورد انتظارترین و جدیدترین قسمت سری فیلم اره (Saw) یعنی فیلم Jigsaw منتشر کرده است. فیلم Jigsaw هشتمین قسمت از سری فیلم Saw است که در لیست محبوب‌ترین فیلم‌های ژانر ترسناک جای گرفته است. ما در این قسمت قرار است شاهد بازگشت توبین بل محبوب به داستان فیلم باشیم. درست همانند قسمت‌های قبلی این مجموعه از فیلم، جیگسا هم قرار است پیش از مراسم هالووین، یعنی ۲۷ اکتبر ۲۰۱۷ (۵ آبان ۱۳۹۶) روی پرده سینماها به اکران عمومی دربیاید. شما در انتهای همین پست می‌توانید پوستر‌های منتشر شده از ارتش جدید جیگسا را مشاهده کنید.

فیلم اره: قسمت پایانی (Saw: The Final Chapter) که با نام Saw 3D نیز شناخته می‌شود، هفتمین و آخرین فیلم Saw بود که در سال ۲۰۱۰ منتشر شد و پس از هفت سال قرار است فیلم جدیدی از این مجموعه منتشر شود. در این فیلم بازیگران ستاره‌ای همچون لورا وندرورت، بازیگر سریال اسمالویل (Smallville) و سریال بیتن (Bitten)، هانا آندرسون، بازیگر سریال پیغام رسان را بکشید (Shoot the Messenger) و فیلم لیزی بوردن یک تبر گرفته است (Lizzie Borden Took an Ax)، بریتانی آلن، بازیگر فیلم تخته نرد (Backgammon) و سریال انبار 13 (Warehouse 13)، کله بنت، بازیگر سریال گستردگی (The Expanse) و سریال خط (The Line)، کلوم کیت رنی، بازیگر سریال ناوبر فضایی گالاکتیکا (Battlestar Galactica)، مت پاسمور، بازیگر سریال بیشه (The Glades)، پائول برانشتاین، بازیگر فیلم موجود (The Thing) و توبین بل مشهور که نیاز به معرفی خاصی ندارد، حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت.

مایکل اسپیریگ و پیتر اسپیریگ که بیشتر با نام برادران اسپیریگ شناخته می‌شوند، کارگردانی فیلم مورد انتظار Jigsaw را بر عهده خواهند داشت. این دو برادر پیش از این کارگردانی فیلم‌هایی چون شکنندگان روز (Daybreakers) و مردگان زنده (Undead) را بر عهده داشته‌اند. همچنین کار نوشتن فیلمنامه فیلم Jigsaw بر عهده پیت گلدفینگر و جاش استالبرگ بوده است. این دو نفر پیش از این، کار نوشتن فیلمنامه فیلم پیرانا سه‌بعدی (Piranha 3D) و فیلم ترسناک Sorority Row را بر عهده داشته‌اند. کار نوشتن داستان این فیلم نیز بر عهده جیمز وان و لی ونل، خالقان مجموعه Saw، بوده است. مارک بورگ، گرگ هافمن و اورن کولز همان‌طور که در قسمت‌های قبلی هم در تیم تولیدات حضور پررنگی داشتند، حالا قرار است در تیم تولید فیلم جیگسا هم حضور داشته باشند و در جایگاه تهیه‌کنندگی انجام وظیفه کنند.

هفت فیلم اول مجموعه Saw در مجموع بیش از ۸۷۰ میلیون دلار در سراسر جهان فروخته‌اند. بودجه این هفت فیلم تنها ۶۷ میلیون دلار بوده و تبدیل به یکی از پرسود‌ترین مجموعه‌های کمپانی لاینزگیت شده است.

Jigsaw Army


منبع ComingSoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده