نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۲۴ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۲۹

اطمینان استن لی از بازگشت حق ساخت فیلم‌های X-Men و Fantastic Four به مارول

استن لی در مصاحبه جدید خود گفته است اطمینان دارد که مارول استودیو حق ساخت فیلم‌های X-Men و Fantastic Four را به‌دست خواهد آورد.

در دهه ۹۰ میلادی کمپانی مارول اینترتینمنت با مشکلات شدید مالی روبه‌رو شد و این کمپانی تا آستانه ورشکستی پیش رفت. مارول در نهایت مجبور شد تا حقوق ساخت فیلم‌های بسیاری از شخصیت‌ها و مجموعه‌های خود را به کمپانی‌های مختلف بفروشد. طی سال‌های گذشته مارول توانسته است تا حقوق ساخت فیلم‌هایی براساس شخصیت‌های محبوب خود را باز پس بگیرد، اما این کمپانی هنوز حق ساخت فیلم‌های مجموعه‌های محبوبی چون مردان ایکس (X-Men) و چهار شگفت انگیز (Fantastic Four) را در اختیار ندارد. حق ساخت فیلم‌های این دو مجموعه در حال حاضر در دست کمپانی فاکس قرن بیستم است.

Fantastic Four

مدتی پیش کوین فایگی، رئیس مارول استودیو گفت که ممکن است روزی شاهد ساخت فیلم‌هایی براساس دو مجموعه X-Men و Fantastic Four در دنیای سینمایی مارول باشیم، اما در حال حاضر بعید به نظر می‌رسد که شاهد این اتفاق باشیم. با این وجود ظاهرا استن لی کاملا به رخ دادن این اتفاق خوشبین است. او اخیرا مهمان نمایشگاه Wizard World در شهر نشویل آمریکا بوده است. استن لی در مصاحبه با خبرنگاران گفت او معتقد است که مارول در حال بررسی باز پس گیری حقوق ساخت فیلم‌های دو مجموعه X-Men و Fantastic Four است. او وعده داد:

دیر یا زود، آن‌ها حقوق ساخت فیلم‌های تمام شخصیت‌های ما را پس خواهند گرفت. با وجود اینکه آن‌ها [فاکس قرن بیستم] هنوز در حال ساخت فیلم‌های X-Men و موارد دیگر هستند، اما مارول در حال کار روی موضوع باز پس گرفتن حقوق ساخت این فیلم‌ها است. در مورد این موضوع شما نباید نگران باشید چرا که روزی این اتفاق خواهد افتاد. شما فیلم‌های ابرقهرمانی بیشتری از مارول طی سال‌های آینده خواهید دید.

Stan Lee in Deadpool 2

با این حال، استن لی در حال حاضر هیچ نقشی در کمپانی مارول ندارد و ممکن است صحبت‌های او تنها یک حدس و گمان باشد. با این حال، مارول در طی سال‌های اخیر از گروه اسکرالز (Skrulls) و شخصیت ایگو سیاره زنده (Ego the Living Planet) استفاده کرده است و همچنین در فیلم Deadpool (ددپول) شاهد استفده از هلی‌کریر سازمان شیلد بودیم. با این حال، ممکن است روزی شاهد قرار گرفتن شخصیت‌های X-Men و Fantastic Four در کنار شخصیت‌های انتقام جویان (Avengers) باشیم. تاکنون فاکس قرن بیستم سه فیلم Fantastic Four و ۱۰ فیلم X-Men تولید و منتشر کرده و چهار فیلم دیگر نیز براساس مجموعه X-Men در دست ساخت است.


منبع ComicBookMovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده