نویسنده: فریده صالحی
// پنجشنبه, ۲۳ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۵۸

تصویر لوگو مخصوص فیلم The New Mutants منتشر شد

در فیلمبرداری اسپین آف جدید سری فیلم مردان ایکس (X-Men) یعنی فیلم The New Mutants تصویری از لوگوی مخصوص این اثر گرفته شد که به تازگی منتشر شده است.

همان‌طور که می‌دانید فیلم مردان ایکس: آخرالزمان (X-Men: Apocalypse) که سال گذشته اکران شد، به آن محبوبیت و فروشی نرسید که قسمت‌های قبل از آن دست یافته بودند. با این حال نمی‌توانیم این حقیقت را انکار کنیم که فیلم X-Men: Apocalypse تنها یک قسمت از سری فیلم مردان ایکس بود و هنوز خود مجموعه X-Men محبوبیت خاص خودش را دارد و از آن محبوبیت بی‌نهایتش چیزی کم نشده است. فیلم ددپول (Deadpool) و فیلم لوگان (Logan) بی‌نهایت محبوب شدند و به موفقیت‌های خیلی بزرگی دست پیدا کردند. پس با این تفاسیر، موفقیتی که فیلم X-Men: Apocalypse به دست آورد و در مقایسه با بقیه قسمت‌های خود کمتر بود، باعث نمی‌شود که دیگر اثر دیگری در رابطه با این مجموعه ساخته نشود. لازم به ذکر است که در حال حاضر، حداقل سه فیلم دیگر در رابطه با این مجموعه در حال ساخت است و مراحل مختلف تولید خود را طی می‌کند.

یکی از همان سه اثری که در حال تولید است، فیلم The New Mutants یا جهش‌یافته‌های جدید است و از آنجایی که کم کم داریم به روزهای پایانی فیلمبرداری این اثر نزدیک می‌شویم، جاش بون، کارگردان این فیلم تصویر جدیدی از صحنه فیلمبرداری در حساب کاربری شبکه اجتماعی خود منتشر کرده است. در این تصویر ما چیز خاصی نمی‌فهمیم و هیچ اطلاعاتی از خود صحنه فیلمبرداری به ما داده نمی‌شود؛ اما موردی که در این تصویر ممکن است توجه خیلی‌ها را به خود جلب کند لوگوی کلاسیک این فیلم است که در کتاب‌های کامیک کمپانی مارول به کار می‌رفته است، اما با این تفاوت که این‌بار ما با یک لوگو مواجه شده‌ایم.

بر اساس برنامه‌ریزی‌های تیم تولید، فیلم The New Mutants برای اکران در تاریخ ۱۳ آوریل ۲۰۱۸ (۲۴ فروردین ۱۳۹۷) برنامه‌ریزی شده است. میسی ویلیامز بازیگر سریال بازی تاج و تخت (Game of Thrones) در نقش ولفسبین (Wolfsbane)، آنا تیلور جوی بازیگر فیلم شکافته (Split) در نقش مجیک (Magik)، هنری زاگا بازیگر سریال 13 دلیل برای اینکه (13 Reasons Why) در نقش سان‌اسپات (Sunspot)، بلو هانت بازیگر سریال اصیل‌ها (The Originals) در نقش میراژ (Mirage)، چارلی هیتون بازیگر سریال اتفاقات ناآشنا (Stranger Things) در نقش کنون‌بل (Cannonball) و آلیس براگا بازیگر فیلم ایلیسیم (Elysium) در نقش دکتر سیسیلیا ریز، از جمله بازیگرانی هستند که تاکنون حضور آن‌ها در فیلم New Mutants رسما تایید و اعلام شده است.

از آنجایی که قرار است ما یک نسخه متفاوت و ترسناک در ژانر ابرقهرمانی را با فیلم The New Mutants ببینیم، بنابراین نبود هیچ لباس خاص و مخصوص برای شخصیت‌ها و عدم وجود هیچ شخصیت منفور و منفی با قدرت‌های فراانسانی کاملا طبیعی به نظر می‌رسد. اما سوال اینجا است که داستان قرار است بر چه اساسی شکل بگیرد و جلو برود؟

در مصاحبه‌ای که اوایل امسال با کارگردان این فیلم یعنی جاش بون صورت گرفت، او اعلام کرد که فیلم جهش‌یافته‌های جدید همانند بقیه پروژه‌های این ژانر یک اثر ابرقهرمانی معمولی و استاندارد نخواهد بود. او در این مصاحبه اعلام کرد:

این اثر همانند بقیه فیلم‌های ژانر ابرقهرمانی معمولی و استاندارد نیست. ما داریم یک فیلم ترسناک تکامل‌یافته می‌سازیم که قرار است در دنیای مردان ایکس و با حال و هوای این فضا قرار بگیرد. در این فیلم ما هیچ لباس مخصوص و خاصی برای شخصیت‌های خود در نظر نگرفتیم، هیچ شخصیت منفور و منفی با قدرت‌های فراانسانی هم وجود نخواهد داشت. ما سعی داریم یک چیز خیلی خیلی متفاوت نسبت به بقیه فیلم‌های تولید شده بسازیم.

اگر اخبار حول محور این فیلم یا اسپین‌آف‌های سری فیلم مردان ایکس را دنبال کرده باشید، متوجه می‌شوید که این دفعه اولی نیست که ما این حرف را که فیلم The New Mutants قرار است مسیری متفاوت از مسیر معمولی مجموعه مردان ایکس را پیش بگیرد، می‌شنویم. سال گذشته سایت خبری ComingSoon اعلام کرد که این اثر قرار است یک «فیلم ترسناک با شخصیت‌هایی نوجوان» باشد؛ در حالی که تهیه‌کننده فیلم‌های مردان ایکس یعنی سیمون کینبرگ اعلام کرده بود که این فیلم «داستان و صدای منحصربه‌فرد و مخصوص به خود» را دارد.

از طرف دیگر، بر اساس اخبار مرتبط با دنیای مردان ایکس، فیلم ددپول 2 (Deadpool 2) و فیلم مردان ایکس: دارک فینکس (X-Men: Dark Phoenix) در حال حاضر از جمله آثاری هستند که مراحل تولید و فیلمبرداری خود را سپری می‌کنند. اگر از اخبار فیلم Deadpool 2 خبر داشته باشید می‌دانید که ماه گذشته این اثر با یک تراژدی و اتفاق غم‌انگیز روبه‌رو شد و حادثه‌ای بر سر صحنه موجب کشته شدن یکی از بدلکاران پروژه به نام جوی اس جی هریس شد.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده