نویسنده: فریده صالحی
// شنبه, ۱۸ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۱۵

ظاهرا جسیکا چستین نقش لیلاندرا را در فیلم X-Men: Dark Phoenix بازی نمی‌کند

بر اساس گزارش‌های منتشر شده اخیر، جسیکا چستین نقش لیلاندرا نرمانی را در فیلم مردان ایکس: دارک فینیکس (X-Men: Dark Phoenix) ایفا نخواهد کرد.

زمانی که ابتدا اعلام شده بود که جسیکا چستین قرار است در فیلم X-Men: Dark Phoenix حضور داشته باشد، همه این‌گونه تصور می‌کردند که نقش در نظر گرفته‌شده برای او شخصیت لیلاندرا نرمانی است. اما حالا به نظر می‌رسد که این بازیگر تمامی این فرضیه‌ها را تکذیب کرده است. البته تا به این لحظه هیچ‌وقت به طور رسمی اعلام نشده بود که جسیکا چستین قرار است نقش شخصیت منفور و منفی ملکه لیلاندرا نرمانی را در فیلم X-Men: Dark Phoenix ایفا کند و اگر تا به حال ما تصور می‌کردیم که او قرار است این نقش را بازی کند، تنها به خاطر حدس و گمان‌های طرفداران و گزارش‌های خبرگزاری‌های مختلف بود که این‌گونه برداشت می‌شد.

خب، به نظر می‌رسد که از نظر خود جسیکا چستین این‌گونه نیست و این نقش را بازی نخواهد کرد. این بازیگر محبوب فیلم میان‌ستاره‌ای (Interstellar) اخیرا تصویری از خود در اولین روز از فیلمبرداری‌اش، در حساب کاربری اینستاگرام خود منتشر کرد و مدتی بعد در پاسخ به طرفداری که از او درباره نقشی که قرار است در این فیلم بازی کند پرسیده بود این‌گونه عنوان کرد:

آهای مردم، یک خبر تازه دوست دارید بشنوید؟ من نقش لیلاندرا را بازی نمی‌کنم.

حال به نظر می‌رسد که او کامنت خود را پاک کرده است که با این کار باعث می‌شود فکر کنیم که او یا فقط داشته با طرفداران خود شوخی کوچکی می‌کرده یا فعلا قصد دارد این خبر را تا زمانی که موعد اعلام رسمی آن برسد مخفی نگه دارد.

در هر صورت، بالاخره در آینده‌ای خیلی نزدیک ما از واقعیت این ماجرا باخبر می‌شویم. با این حال، به نظر شما جسیکا چستین قرار است چه نقشی را در فیلم X-Men: Dark Phoenix ایفا کند؟ 


منبع ComicBookMovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده