نویسنده: فریده صالحی
// چهار شنبه, ۸ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۱۵

فیلم اختصاصی جدید Robin Hood تاخیر خورد

بر اساس گزارش‌های اخیر، فیلم خاستگاه رابین هود (Robin Hood) نمی‌تواند به‌موقع برای اکران آماده شود و تاریخ نمایش آن به تاخیر افتاده است.

کمپانی لاینزگیت، تولیدکننده فیلم بازی‌های گرسنگی (Hunger Games)، اخیرا اعلام کرد که جدیدترین اثرش یعنی قسمت جدید سری فیلم رابین هود به‌موقع و در آن زمانی که قبلا برای آن اعلام شده بود اکران نخواهد شد. بر اساس گزارش‌های جدید هالیوود ریپورتر، این کمپانی اخیرا اعلام کرده که این فیلم اختصاصی که با محوریت شخصیت رابین هود با بازی تارون اگرتون ساخته شده، برای اکران در تاریخ ۲۱ سپتامبر ۲۰۱۸ (۳۰ شهریور ۱۳۹۷) برنامه‌ریزی شده است. تاریخی که دفعه قبل برای اکران فیلم Robin Hood در نظر گرفته شده بود ۲۳ مارس ۲۰۱۸ (۳ فروردین ۱۳۹۷) بود. حالا که زمان اکران قرار است به ۲۱ سپتامبر تغییر پیدا کند، یعنی قرار است با فیلم مورمور 2 (Goosebumps 2) با بازی جک بلک رقابت کند.

در فیلم خاستگاه رابین هود، بازیگران ستاره‌ای همچون جیمی فاکس در نقش جان کوچولو، جیمی درنان در نقش ویل اسکارلت و ایو هیوسان در نقش بانو ماریان از جمله بازیگرانی هستند که قرار است ایفای نقش کنند. کارگردان سریال پیکی بلایندرز (Peaky Blinders)، یعنی اتو باتهرست، کارگردان گروه تولید فیلم Robin Hood خواهد بود. همچنین تولید این فیلم بر عهده لئوناردو دیکاپریو است. به نظر می‌رسد که در داستان این فیلم خاستگاه، قرار است زندگی رابین هود از زمانی که جنگ‌های صلیبی آغاز می‌شود تا زمانی که به جنگل‌های ناتینگهام باز می‌گردد ادامه داشته باشد.

داستان زندگی رابین هود چندین بار و به انواع مختلفی در فیلم‌ها بازگو شده است. جدیدترین نسخه آن در سال ۲۰۱۰ با همین نام و با کارگردانی ریدلی اسکات و هنرنمایی راسل کرو محبوب در نقش رابین هود ساخته و اکران شد. همچنین نسخه دیگری از آن در سال ۱۹۹۱ با نام رابین هود: شاهزاده دزدان (Robin Hood: Prince of Thieves) ساخته شد که در آن کوین کاستنر نقش شخصیت رابین هود را ایفا می‌کرد. کری الویس هم در نسخه دیگری که کمی با سبک کمدی در سال ۱۹۹۳ با نام Robin Hood: Men in Tights و با کارگردانی مل بروکس ساخته شده بود نقش رابین هود را ایفا کرد.

در اخبار مرتبط با این فیلم گزارش شده بود که فیلم اختصاصی شخصیت مید ماریان در دستور کار قرار گرفته و برنامه‌هایی برای ساخت آن دارند. همچنین قرار است مارگو رابی، بازیگر فیلم جوخه انتحاری (Suicide Squad)، در این اثر از شخصیت‌های اصلی داستان باشد.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده