نویسنده: فریده صالحی
// چهار شنبه, ۸ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۱۵

کوین اسمیت در فیلم Jay and Silent Bob Reboot حضور خواهد داشت

اگر شما هم یکی از طرفداران دو شخصیت جی و بابت ساکت (Jay and Silent Bob) هستید، باید اطلاع داشته باشید که کوین اسمیت قصد ساخت قسمت دوم این سری فیلم را دارد.

تقریبا نزدیک به دو دهه است که از ساخت اولین قسمت از سری فیلم Jay and Silent Bob، یعنی فیلم Jay and Silent Bob Strike Back می‌گذرد. حال گزارش شده که کوین اسمیت قرار است دوباره به دنیای سینمایی View Askewniverse بازگردد تا در ساخت فیلم Jay and Silent Bob Reboot حضور داشته باشد. او خبر پیوستن دوباره‌اش به این دنیای سینمایی و تیم تولیدات این فیلم را ۶ ماه گذشته اعلام کرده بود. اکنون به نظر می‌رسد که پروژه تولید سریال سوپرگرل (Supergirl) و برنامه کاری پرمشغله آن، کمی به او فرصت نفس کشیدن و استراحت کردن داده و اسمیت می‌تواند در همین زمان کوتاه، فیلمبرداری پروژه جدید خود را که یک فیلم سینمایی است آغاز کند. اخیرا به طور رسمی اعلام شده که مرحله فیلمبرداری فیلم Jay and Silent Bob Reboot پاییز سال جاری آغاز به کار می‌کند.

اخیرا کوین اسمیت تصویری از خود و جیسون موس در توییتر خود منتشر کرده که با لباس مخصوص فیلمبرداری، بیرون فضای Miramax قرار دارند. این تصویر در سال ۲۰۰۱ و زمانی که فیلم Jay and Silent Bob Strike Back فیلمبرداری می‌شد گرفته شده است.

Jay and Silent Bob Strike Back

۱۶ سال پیش فیلم Jay and Silent Bob Strike Back روی پرده سینماها اکران شد. حال، ما می‌خواهیم پاییز امسال تولید دنباله آن یعنی فیلم Jay and Silent Bob Reboot را آغاز کنیم.

در ماه فوریه که اسمیت به طور مفصل درباره فیلم جدیدش صحبت کرد و آن را به طرفداران سینما معرفی کرد، توضیح داد که او پروژه‌های زیادی در دنیای سینمایی کوچک View Askewniverse که متعلق به خودش است داشته و روی آنها کار می‌کرده که هرکدام به دلایل مختلف هیچ وقت به مرحله اکران نرسیدند. یکی از مهم‌ترین دلایل این لغو شدن‌ها این بود که آن پروژه‌ها به طور کامل در اختیار او نبود و محدودیت‌های خیلی زیادی برای او وجود داشت. اما این مسئله درباره داستان Jay and Silent Bob صدق نمی‌کند و او به طور کامل در این پروژه دستش باز است و به عبارتی کوین اسمیت به طور کل صاحب این پروژه است و قصد دارد قسمت جدیدی از این سری فیلم را بسازد.

او جدیدترین اثر خود یعنی Jay and Silent Bob Reboot را این‌گونه توصیف کرده است:

یک تلنگر سرگرم‌کننده که در آن پسران جرسی باید دوباره به هالیوود بازگردند تا جلوی ساخت بازسازی جدیدی از فیلم قدیمی Bluntman & Chronic را که از این فیلم به‌شدت متنفر هستند بگیرند.

به نظر می‌رسد برای تمام کسانی که در دوره این فیلم زندگی می‌کردند و تقریبا آن زمان ۱۴ سال داشتند، این اثر یکی از فیلم‌هایی باشد که ارزش ادامه دادن و ساخت دنباله برای آن را دارد.


منبع Screencrush
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده