نویسنده: فریده صالحی
// جمعه, ۳ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۱۵

رزا از گروه Wu-Tang یک سریال سامورایی به شبکه Starz خواهد آورد

بر اساس گفته‌های کمپانی Protect Ya Neck، رزا از گروه Wu-Tang قرار است یک سریال جدید با محوریت یک سامورایی را به شبکه Starz بیاورد.

رزا (RZA) از گروه Wu-Tang و استودیو 36Chambers قراردادی با شبکه Starz امضا کرده؛ مبنی بر اینکه سریالی جدید با موضوع Black Samurai (سامورایی سیاه) با بازی کامن، بازیگر فیلم John Wick 2 (جان ویک 2) را به تلویزیون بیاورد. مطبوعات شبکه استارز به طور رسمی اعلام کرد که این سریال اقتباسی در حال حاضر در حال تولید و توسعه است و داستان این اثر بر اساس رمان مارک اولدن که با همین نام در سال ۱۹۷۲ به چاپ رسیده است پیش خواهد رفت.

سریال سامورایی سیاه داستان رابرت سند (با بازی کامن) را حکایت می‌کند که یک سرباز ارتش است و با استادی ژاپنی ملاقات می‌کند که توسط آموزش‌های این استاد و روش‌هایی که دارد می‌تواند به یک سامورایی تبدیل شود. در طی این داستان، استاد سند کشته می‌شود و او عزم خود را جزم می‌کند تا انتقام مربی‌اش را از کسانی که مسئول این واقعه هستند بگیرد. این سریال ترکیبی از نمایش هنرهای رزمی و سبک‌های مختلف جاسوسی است و بیشتر صحنه‌های آن با موسیقی‌هایی که اثر مشترک کامن و گروه Wu-Tang Clan است، همراه است.

رزا در گفتگویی کوتاه درباره این سریال توضیح داد:

یادم می‌آید از زمانی که بچه بودم یکی از طرفداران شخصیت رابرت سند بودم. سریال Black Samurai یکی از آثاری بود که من را به حال و هوای ژانر هنرهای رزمی برد. این شانسی که به ما داده شده تا با همکاری جری بروکهایمر، کامن و آندره گینز بتوانیم شخصیت رابرت سند را دوباره و با شکلی نو به نسل جدید معرفی کنیم، باعث شده که این روزها من و همکارم میچل دیگز از کمپانی وو فیلمز (Wu Films) احساس فوق‌العاده‌ای داشته باشیم و به این اتفاق افتخار می‌کنیم.

با اینکه رزا زمان خیلی زیادی را صرف ساخت موسیقی‌های مختلف برای صحنه‌های اکشن فیلم‌هایی مانند فیلم Django Unchained (جنگوی زنجیر گسسته) کرده است، اما می‌توان گفت که ارتباط با دنیای آثار ژانر هنرهای رزمی خیلی بیشتر از ساخت چند موسیقی است و او در فیلم‌هایی مانند The Man with the Iron Fists (مردی با مشت‌های آهنین) که در سال ۲۰۱۲ ساخته شد و دنباله‌ی آن که با نام «مردی با مشت‌های آهنین 2» در سال ۲۰۱۵ اکران شد، هم مسئولیت نویسندگی و بازیگری را داشته است. او همیشه علاقه خیلی زیادی به هنرهای رزمی و فیلم‌های مرتبط با این هنر داشته است. اگر شما تا به امروز یکی از آهنگ‌های گروه Wu-Tang Clan را گوش کرده باشید، این قضیه را تا به حال فهمیده‌اید.

از تهیه‌کنندگان اجرایی این سریال تلویزیونی می‌توان به جری بروکهایمر و میچل دیگز از کمپانی Wu Films اشاره کرد.

از آنجایی که سریال Black Samurai هنوز در مراحل تولید و توسعه خود به سر می‌برد، هنوز هیچ اطلاعاتی درباره روند و اینکه چه زمانی این سریال به روی آنتن خواهد رفت در دست نیست.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده