نویسنده: فریده صالحی
// شنبه, ۲۱ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۳۱

سریال Glow برای فصل دوم تمدید شد

سریال ورزشی و کمدی Glow که از شبکه نتفلیکس پخش می‌شود، برای فصل دوم تمدید شد. 

یکی از سریال‌های کمدی شبکه نتفلیکس Glow است که موضوعی ورزشی دارد و به تازگی و در روز ۲۳ ژوئن ۲۰۱۷ (۲ تیر ۱۳۹۶)‌ پخش فصل اول آن به اتمام رسیده است. حال در جدید‌ترین اخبار سینما، دیروز این سریال به طور رسمی برای فصل بعد تمدید شد. با اینکه روز گذشته این سریال تلویزیونی برای فصل بعدی خود تمدید شد، اما هنوز هیچ حرفی مبنی بر زمان پخش فصل دوم و اینکه چه چیزهای جدیدی در فصل بعدی وجود دارند مطرح نشده است. خبر تمدید سریال برای فصل دوم توسط توییتر رسمی آن اعلام شد. 

تمامی ۱۰ قسمت فصل اول این سریال، اوایل ماه ژوئن پخش شدند و حال با فاصله کمی، فصل دوم آن تایید شده است. سریال Glow داستان خیالی فدراسیون کشتی در دهه ۸۰ را حکایت می‌کند. این سریال توسط کارلی منچ و لیز فلاهایو ساخته و کارگردانی شده و دستیاری تولید آنها را هم جنجی کوهن برعهده داشته است. جنجی ساخت دو اثر پرطرفدار و محبوب یعنی سریال Weeds و سریال نارنجی سیاه جدید است (Orange is the New Black) را در رزومه کاری خود دارد. 

طبق اعلام کولایدر، ستارگان این سریال عبارتند از: الیسون بری، بتی گیلپین، مارک مرن، سیدل نول، بریتنی یانگ، بریت برن، کیمی گیت وود، سونیتا منی، کیت نش، گیل رنکین و کیا استیونز.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده