نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۲۱ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۳۲

بازیگر سریال Jessica Jones به بازیگران فیلم X-Men: Dark Phoenix می‌پیوندد

کمپانی فاکس قرن بیستم از اضافه شدن ویل تراوال به جمع بازیگران فیلم X-Men: Dark Phoenix خبر داد.

ماه گذشته بود که کمپانی فاکس قرن بیستم ساخت فیلم مردان ایکس: دارک فونیکس (X-Men: Dark Phoenix) را رسما تایید و اعلام کرد. اخیرا نیز شایعه‌ای منتشر شد مبنی بر اینکه این کمپانی در حال مذاکره با آنجلینا جولی و جسیکا چستین برای حضور در این فیلم مورد انتظار است. با این حال، تاکنون اطلاعات چندانی از فیلم X-Men: Dark Phoenix منتشر نشده است. هرچند که طبق شایعات، سوفی ترنر در نقش جین گری، جیمز مک‌ آووی در نقش پروفسور چارلز اگزاویر، مایکل فاسبندر در نقش مگنیتو، جنیفر لارنس در نقش میستیک و نیکولاس هولت در نقش بیست، در این فیلم بازخواهند گشت. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، حضور اولین بازیگر در این فیلم رسما تایید شده است.

ویل تراوال که بیشتر برای نقش افسر ویل سیمپسون (نیوک) در فصل اول سریال Jessica Jones (جسیکا جونز) شناخته شده است، با انتشار توییتی در توییتر شخصی خود رسما اعلام کرد که در فیلم X-Men: Dark Phoenix حضور خواهد داشت. با این حال، وی اطلاعات بیشتری را به اشتراک نگذاشت و مشخص نیست که او نقش چه شخصیتی را قرار است در این فیلم بازی کند و معلوم نیست که او یک میوتنت خواهد بود یا نقش یک انسان را بر عهده دارد.

Jessica Jones

کار نوشتن فیلمنامه فیلم X-Men: Dark Phoenix بر عهده سیمون کینبرگ و هاچ پارکر خواهد بود؛ اما هنوز کارگردان آن انتخاب و معرفی نشده است. همچنین انتظار می‌رود که تراوال برای بازی در نقش سیمپسون در فصل دوم سریال Jessica Jones بازگردد. سیمپسون در کامیک به شخصیت شرور و منفی نیوک تبدیل می‌شود و از دشمنان شناخته‌شده دردویل نیز است. تراوال در سریال‌های دیگری چون روزی روزگاری (Once Upon a Time)، دکستر (Dexter) و پیکان (Arrow) نیز حضور داشته و به ایفای نقش پرداخته است.

با توجه به فاصله ۱۰ ساله سه‌گانه پیش‌درآمد مجموعه مردان ایکس (X-Men) و اینکه اتفاقات فیلم X-Men: First Class (مردان ایکس: کلاس اول) در دهه ۶۰ میلادی، فیلم X-Men: Days of Future Past (مردان ایکس: روزهای گذشته آینده) در دهه ۷۰ میلادی و فیلم X-Men: Apocalypse (مردان ایکس: آپوکالیپس) در دهه ۸۰ میلادی جریان داشتند، احتمالا اتفاقات فیلم X-Men: Dark Phoenix در دهه ۹۰ میلادی جریان خواهد داشت که پیش از این نیز شایعات متعددی در این رابطه منتشر شده بود؛ اما این شایعات تاکنون تایید یا تکذیب نشده‌اند.

فیلم X-Men: Dark Phoenix برای اکران در تاریخ ۲ نوامبر ۲۰۱۸ (۱۱ آبان ۱۳۹۷) برنامه‌ریزی شده است.


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده