نویسنده: رضا علمی
// یکشنبه, ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۲۹

منتظر معرفی شخصیت های جدیدی در فیلم Avengers: Infinity War باشید

طبق گفته‌های دیوید باتیستا، شخصیت‌های جدیدی در فیلم Avengers: Infinity War معرفی خواهند شد.

فیلم Avengers: Infinity War (انتقام جویان: جنگ بی نهایت) به خودی خود بزرگ‌ترین پروژه‌ی استودیوی مارول است؛ ولی با این حال، بازهم شخصیت‌های جدیدی به این فیلم اضافه خواهند شد. در ابتدا این‌گونه به نظر می‌رسید که در مجموعه فیلم‌های انتقام‌جویان تنها شاهد شخصیت‌هایی همچون آیرون من، ثور، کاپیتان آمریکا، هالک، بلک ویدو و هاوک آی خواهیم بود؛ ولی لیست ابرقهرمانان دارای قدرت فرابشری روز به روز افزایش یافت. در قسمت دوم فیلم انتقام‌جویان، یعنی فیلم Avengers: Age of Ultron، شخصیت‌های ویژن، اسکارلت ویچ، وار ماشین، کوئیک‌سیلور و فالکن هم با توجه به داستان، به لیست شخصیت‌های قبلی فیلم اضافه شدند؛ بنابراین جای تعجب نخواهد داشت که در قسمت سوم مجموعه این تعداد از آن چیزی که هم‌اکنون است نیز بیش‌تر شود.  

باید به فیلم جدید، لیست بازیگران فیلم نگهبانان کهکشان (Guardian Of The Galaxy) را نیز اضافه کرد که قرار است در قسمت سوم انتقام‌جویان گرد هم آیند و به تیم انتقام‌جویان بپیوندند؛ هرچند هنوز مشخص نشده است که شخصیت‌های جدید به‌عنوان شخصیت‌های افتخاری حضور خواهند داشت یا آنکه به عضوی ثابت از این مجموعه تبدیل خواهند شد.

Dave-Bautista

دیوید باتیستا اخیرا مهمان برنامه‌ی پادکست جریکو بود و از وی در مورد اینکه طرفداران این مجموعه باید منتظر چه شخصیت‌هایی در کنار شخصیت درَکس در فیلم جدید باشند، سؤالاتی پرسیده شد. وی علاوه بر تأیید این موضوع که اکثر شخصیت‌های قدیمی، همچون آیرون‌من (با بازی رابرت داونی جونیور) و کاپیتان آمریکا (با بازی کریس ایونز)، در فیلم جدید نیز حضور دارند، به حضور چند کاراکتر جدید هم اشاره داشت. وی چنین گفت:

تمام شخصیت‌های مشهوری که در دو فیلم قبلی انتقا‌م‌جویان حضور داشتند در فیلم جدید نیز حضور دارند؛ ولی تعدادی کاراکتر جدید هم به فیلم اضافه شده است. درست شبیه به کاری که در فیلم Captain America: Civil War صورت گرفت و شخصیت‌های جدیدی معرفی شدند. در آنجا اسپایدرمن هم وارد مجموعه شد و این‌طور باید گفت که مارول قصد دارد هر کدام را برای پر کردن بخشی از این پازل وارد داستان کند. در نتیجه باید منتظر معرفی شخصیت‌های جدید هم باشیم؛ به عنوان مثال، تمام شخصیت‌های مجموعه‌ی Black Panther در فیلم حضور خواهند داشت.

یکی از این شخصیت‌ها که گمانه‌زنی زیادی درباره‌ی حضور وی در قسمت سوم فیلم انتقام‌جویان زده می‌شود، شخصیت کاپیتان مارول با بازی بری لرسون است؛ اگرچه کوین فیگ این خبر را تکذیب کرده است. اگر بری لرسون و آدام وارلاک جزو شخصیت‌های جدید نباشند، در آن صورت حدس زدن اینکه چه کسانی در فیلم جدید حضور خواهند داشت کمی دشوار خواهد بود.   

Brie-Larson

البته با معرفی همین تعداد شخصیت‌های فعلی و هم‌چنین حضور شخصیت‌های قدیم در قسمت سوم، اینکه بازهم چه کسانی معرفی خواهند شد، مسئله‌ای چندان مهمی نیست. در واقع باید گفت اطلاعات خاصی هم از کاراکترهای جدید به بیرون درز پیدا نکرده است. شاید بزرگ‌ترین بازیگری که نامش در شایعات پیرامون فیلم به گوش می‌خورد، پیتر دینکلیج باشد که البته نقش وی نامشخص است. احتمالاً وی یکی از شخصیت‌های جدید خواهد بود که دیوید باتیستا بدان‌ها اشاره کرده است؛ گرچه هنوز مشخص نیست که وی قابلیت فرابشری دارد یا آنکه شخصیتی عادی خواهد داشت.

Peter-Dinklage

در هر صورت، همین خبرِ حضورِ شخصیت‌های جدید هم می‌تواند برای طرفداران مجموعه‌ی انتقام‌جویان خبری هیجان‌انگیز باشد؛ شخصیت‌های مثل نووا، بتا ری بیل، مارول و خیلی‌های دیگر که دیدنش برای تماشاچیان این مجموعه روی پرده‌ی سینما، بسیار جذاب خواهد بود.


منبع Screenrant
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده