// یکشنبه, ۲ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۸:۰۰

قسمت بعدی فیلم Dead Rising: Watchtower تابستان سال آینده اکران خواهد شد

قسمت بعدی فیلم ظهور مردگان: برج دیدبانی  (Dead Rising Watchtower) که با اقتباس از مجموعه بازی Dead Rising ساخته شده، تابستان سال ۱۳۹۵ اکران خواهد شد. برای اطلاع از جزییات بیشتر با زومجی همراه شوید.

ادامه‌ی داستان فیلم  ظهور مردگان: برج دیدبانی (Dead Rising Watchtower) محصول کمپانی رسانه‌ای لجندری دیجیتال در دست ساخت است و همانند قسمت قبلی خود، توسط شبکه‌ی آنلاین سونی، کرکل (Crackle) اکران خواهد شد. بخش دیجیتالی رسانه‌ای این کمپانی زیرمجموعه‌ی بخش اصلی یعنی لجندری پیکچرز است که مشغول ساخت فیلم وارکرفت (Warcraft) است.

فیلم‌برداری این قسمت که ظهور مردگان: پایان بازی  (Dead Rising: Endgame) نام دارد، همانند قسمت قبل در شهر ونکوور کانادا انجام می‌شود. در این قسمت نیز جس مت‌کلفی در نقش قبلی خود یعنی چیس کارتر گزارشگر ظاهر خواهد شد. کارگردانی این قسمت بر عهده‌ی پت ویلیامز و نویسندگان فیلم نیز مایکل فریس، نویسنده‌ی فیلم رستگاری نابودگر (Terminator Salvation) و تیم کارتر (نویسنده‌ی Dead Rising Watchtower) هستند.

گزارش‌های متعددی حاکی از این است که بازیگر سریال متل بیتس (Bates Motel) کیگان کانر تریسی در این فیلم در نقش جردن بلیر، اپراتور دوربین  و دنیس هیزبرت بازیگر مجموعه‌ی 24 (24) مجددا در نقش ژنرال لیونز ایفای نقش خواهند کرد. همچنین پاتریک سابونگی بازیگر سریال هنر بیشتر (The Art of More)، در نقش یک فرد خوره‌ی بازی‌های ویدیویی و زامبی‌کش بازی خواهد کرد. این قسمت از مجموعه‌ی Dead Rising شامل بازیگران تازه‌ واردی نیز خواهد بود. در این میان می‌توان به بیلی زین، بازیگر فیلم‌های تایتانیک (Titanic) و Zoolander 1 & 2 که در نقش یک دانشمند خوش قیافه و بی‌رحم که استخدام شده تا درمانی برای کسانی که به بیماری آلوده شده‌اند پیدا کند، اشاره کرد.تعدادی دیگر از بازیگران: مری اوجروپولس از سریال The 100، این تریسی بازیگر مجموعه‌ی Bates Motel، جسیکا هارمون بازیگر سریال من زامبی (iZombie)، همچنین ویکتور وبستر، کمیل سالیوان که به ترتیب در سریال‌های زنجیره (Continuum) و مردی در قلعه‌ی بالا (The Man in the High Castle) ایفای نقش کرده‌اند.

Dead Rising: Endgame در تابستان ۱۳۹۵ توسط توزیع کننده‌ی قبلی خود، کرکل اکران خواهد شد. پیش از این در زومجی تریلری از فیلم Dead Rising: Watchtower مشاهده کرده‌اید. آیا شما تجربه‌ی دیدن قسمت اول این فیلم زیبا را داشته‌اید؟ نظرات خود را در موردفیلم و قسمت بعدی آن با زومجی به اشتراک بگذارید.

منبع: Vg247


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده