نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۲۲ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۰۰

به زودی اولین تریلر و نام رسمی فیلم Han Solo منتشر خواهد شد

طبق شایعات منتشر شده، لوکاس فیلم در نظر دارد تا به‌زودی اولین تریلر و نام رسمی فیلم بدون عنوان هان سولو (Han Solo) را منتشر کند.

فیلم Star Wars: The Last Jedi (جنگ ستارگان: آخرین جدای)، فیلم بعدی دنیای جنگ ستارگان (Star Wars) است که هفته گذشته دومین تریلر این فیلم مورد انتظار منتشر شد. لوکاس فیلم اخیرا با انتشار آماری از استقبال طرفداران دنیای جنگ ستارگان از دومین تریلر فیلم Star Wars: The Last Jedi خبر داده است. با این حال این فیلم، تنها فیلمی نیست که طرفداران دنیای جنگ ستارگان انتظار آن را می‌کشند. فیلم Han Solo که پس از فیلم Rogue One: A Star Wars Story (روگ وان: داستانی از جنگ ستارگان)، دومین فیلم فرعی دنیای جنگ ستارگان است و قرار است در تابستان سال آینده اکران شود.

خرداد امسال کمپانی لوکاس فیلم با انتشار خبری اعلام کرد که با کریستوفر میلر و فیل لرد که کارگردانی فیلم Han Solo را بر عهده داشته‌اند، قطع همکاری کرده است و یک روز پس از این ماجرا، لوکاس فیلم اعلام کرد که ران هاوارد به‌عنوان کارگردان جدید فیلم Han Solo انتخاب شده است. پس از نشستن هاوارد روی صندلی کارگردانی این فیلم، فیلمبرداری دوباره گسترده آن همزمان با فیلمبرداری صحنه‌های باقی‌مانده آن آغاز شد. به همین دلیل فیلمبرداری فیلم Han Solo بسیار طولانی‌تر از پیش بینی‌ها طول کشیده است. اخیرا گروه فیلمبرداری و بازیگران فیلم جشن پایان فیلمبرداری این فیلم را برگزار کرده‌اند، اما هنوز صحنه‌های باقی مانده‌ای از فیلم Han Solo برای فیلمبرداری وجود دارد و هاوارد اعلام کرد که به‌زودی رسما فیلمبرداری و تولید این فیلم به پایان خواهد رسید.

han-solo-alden-ehrenreich

حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، به نظر می‌رسد که لوکاس فیلم در نظر دارد تا به‌زودی تبلیغات فیلم Han Solo را آغاز کند. طبق توییتی که جردن میسون، خبرنگار وب‌سایت Cinelinx در توییتر شخصی خود منتشر کرده، اولین تریلر این فیلم مورد انتظار مراحل ویرایش نهایی خود را سپری می‌کند. او گفت که از منابعی در لوکاس فیلم شنیده است که بخشی از تریلر فیلم Han Solo آماده شده و این استودیو در حال بررسی نسخه نهایی این تریلر است. میسون در ادامه ادعا کرد که لوکاس فیلم به‌زودی نام رسمی فیلم مستقل و بدون عنوان هان سولو را تایید و اعلام خواهد کرد.

طبق تصویری که از کاتالوگ محصولات لگو در ماه گذشته فاش و منتشر شد، هان سولو: داستانی از جنگ ستارگان (Han Solo: A Star Wars Story) نام رسمی احتمالی فیلم مستقل شخصیت هان سولو خواهد بود. با این حال، تا به امروز این خبر و نام توسط لوکاس فیلم تایید یا تکذیب نشده است. آلدن ارنرایک، دونالد گلاور، امیلیا کلارک، وودی هارلسون، پل بتانی، جوناس سوآتامو، ایان کنی، تندی نیوتون، وارویک دیویس و فیبی والر-بریج از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Han Solo حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. لارنس کاسدان به همراه جان کاسدان، پسر وی، کار نوشتن فیلمنامه این فیلم را بر عهده داشته‌اند.

فیلم Han Solo در حال حاضر قرار است در تاریخ ۲۵ می ۲۰۱۸ (۴ خرداد ۱۳۹۷) اکران شود.


منبع Screenrant
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده