نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۲۱ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۳۱

استقبال گسترده از دومین تریلر فیلم Star Wars: The Last Jedi

کمپانی لوکاس فیلم، آمار تعداد بینندگان دومین تریلر فیلم Star Wars: The Last Jedi در ۲۴ ساعت نخست انتشار آن را منتشر کرد.

بامداد سه‌شنبه این هفته، لوکاس‌فیلم همانطور که پیش از این وعده داده بود و در بین دو نیمه مسابقه لیگ NFL که بین دو تیم مینسوتا وایکینگز و شیکاگو بیرز برگزار می‌شد، دومین تریلر و دومین پوستر رسمی فیلم مورد انتظار جنگ ستارگان: آخرین جدای (Star Wars: The Last Jedi) را منتشر کرد. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، لوکاس فیلم آمار تعداد بینندگان دومین تریلر این فیلم در ۲۴ ساعت نخست انتشار آن را منتشر کرده است. طبق گفته لوکاس‌فیلم، دومین تریلر فیلم Star Wars: The Last Jedi در ۲۴ ساعت نخست انتشار خود بیش از ۱۲۰.۱ میلیون بار از طریق تلویزیون و انواع مختلف شبکه‌های مجازی در سراسر جهان تماشا شده است.

Star Wars: The Last Jedi

هرچند دومین تریلر فیلم Star Wars: The Last Jedi رکورد تعداد بیننده را در ۲۴ ساعت نخست انتشار نشکسته است، اما دومین تریلر این فیلم یکی از بزرگ‌ترین رکوردهای تعداد بیننده در ۲۴ ساعت نخست انتشار را در دست دارد. همچنین لوکاس‌فیلم تایید کرد که در این بازه زمانی، مخاطبان ۲۹.۱ میلیون بار بیش از تریلر اول، دومین تریلر فیلم Star Wars: The Last Jedi را تماشا کرده‌اند. همچنین در این بازه زمانی، بیش از ۲۴۲ هزار نفر دومین تریلر این فیلم را در توییتر به اشتراک گذاشته‌اند. لوکاس فیلم در بیانیه منتشر شده خود گفت:

اما واکنش شما به تماشای دومین تریلر و اشتیاق شما برای تماشای فیلم Star Wars: The Last Jedi باعث می‌شود که ما احساس افتخار کنیم. این بسیار سخت است که واکنش و بحث‌های شما در مورد دومین تریلر این فیلم را در قالب اعداد بیان کنیم. ما از شما بسیار قدردان و سپاسگزار هستیم. از کسانی که بلیط‌های این فیلم را پیش‌فروش کرده‌اند، سپاسگزار هستیم و تشکر می‌کنیم. بسیاری از بلیط‌هایی که برای پیش‌فروش در سینماهای آمریکا در نظر گرفته بودیم، فروخته شده‌اند و پیش‌فروش بلیط در بریتانیا و ایرلند بی‌سابقه بوده است. اما ما مطمئن هستیم که هنوز صندلی‌های خالی برای شما وجود دارند. تنها دو ماه دیگر فیلم منتشر خواهد شد تا ادامه داستان لوک، ری، کایلو رن، لیا، فین و دوستان جدید ما را که پورگس نام دارند، تماشا کنید.

Star Wars: The Last Jedi

دیزی ریدلی در نقش ری، مارک همیل در نقش لوک اسکای‌واکر، بنیسیو دل تورو در نقش DJ، کری فیشر در نقش پرنسس لیا، آدام درایور در نقش کایلو رن، جان بویگا در نقش فین، اسکار آیزاک در نقش پو دامرون، دومهنل گیلسون در نقش ژنرال هاکس، گوئندولین کریستی در نقش کاپیتان فازما، لوپیتا نیونگو در نقش ماز کاناتا، آنتونی دنیلز در نقش C-3PO، لورا درن در نقش معاون آدمیرال امیلین هولدو و اندی سرکیس در نقش رهبر محفل - اسنوک، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Star Wars: The Last Jedi حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

فیلم Star Wars: The Last Jedi برای اکران در تاریخ ۱۵ دسامبر امسال (۲۴ آذر) برنامه‌ریزی شده است. کارگردانی و کار نوشتن فیلمنامه این فیلم بر عهده رایان جانسون بوده است.


منبع ComingSoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده