نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۲ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۴۵

نام احتمالی رسمی فیلم Han Solo فاش شد

به نظر می‌رسد که نام رسمی فیلم هان سولو (Han Solo) توسط کاتالوگ کمپانی لگو فاش شده است.

کمپانی لوکاس فیلم تاکنون نامی رسمی برای فیلم Han Solo تایید و اعلام نکرده و فیلمبرداری و تولید این فیلم نیز بدون هیچ عنوان رسمی از بهمن سال گذشته آغاز شده است. خرداد امسال کمپانی لوکاس فیلم با انتشار خبری اعلام کرد که با کریستوفر میلر و فیل لرد که کارگردانی فیلم Han Solo را بر عهده داشته‌اند، قطع همکاری کرده است و یک روز پس از این ماجرا، لوکاس فیلم اعلام کرد که ران هاوارد به عنوان کارگردان جدید فیلم Han Solo انتخاب شده است. با وجود اتفاقات متعددی که طی ماه‌های اخیر رخ داده، اما لوکاس فیلم تاکنون از اعلام نام رسمی این فیلم خودداری کرده است.

حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، به نظر می‌رسد که نام رسمی فیلم Han Solo فاش شده است. اخیرا یکی از کاربران توییتر تصویری از یک کاتالوگ محصولات لگو را منتشر کرده است. در قسمت چپ این تصویر، نام هان سولو: داستانی از جنگ ستارگان (Han Solo: A Star Wars Story) دیده می‌شود که با واترمارک محرمانه پوشانده شده است. با این حال، لوکاس فیلم هنوز هیچ واکنش رسمی به این خبر نداشته و درستی این تصویر را تایید نکرده است. شما در ادامه می‌توانید این تصویر را مشاهده کنید:

Han Solo: A Star Wars Story Lego

اگر این نام درست باشد، به نظر می‌رسد که لوکاس فیلم در نظر دارد فیلم‌های مستقل و فرعی دنیای جنگ ستارگان (Star Wars) را با نامی مشابه فیلم Rogue One: A Star Wars Story (روگ وان: داستانی از جنگ ستارگان) تولید و منتشر کند. هرچند پیش از این نیز بسیاری اعتقاد داشتند که نام فیلم مستقل شخصیت هان سولو قرار است Han Solo: A Star Wars Story باشد، اما لوکاس فیلم تاکنون در هیچ مراسمی در مورد نام رسمی این فیلم صحبت نکرده و ممکن است تا زمان انتشار اولین تریلر فیلم از انتشار نام رسمی آن خودداری کند. 

علاوه بر این، طبق شایعه‌ای که وب‌سایت Making Star Wars منتشر کرده، کورا (Kura) نام شخصیت امیلیا کلارک در فیلم Han Solo: A Star Wars Story خواهد بود. با این حال، اطلاعات بیشتری در حال حاضر منتشر نشده است. آلدن ارنرایک، دونالد گلاور، امیلیا کلارک، وودی هارلسون، مایکل کی ویلیامز، جوناس سوآتامو، ایان کنی، تندی نیوتون، وارویک دیویس و فیبی والر-بریج از جمله بازیگرانی هستند که در این فیلم حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت. لارنس کاسدان به همراه جان کاسدان، پسر وی، کار نوشتن فیلمنامه فیلم Han Solo را بر عهده داشته‌اند.

فیلم Han Solo در حال حاضر قرار است در تاریخ ۲۵ می ۲۰۱۸ (۴ خرداد ۱۳۹۷) اکران شود.


منبع ComicBookMovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده