نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۲۰ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۱۷:۲۸

تعقیب و گریز تام کروز و هایلی اتول با ماشین در تصاویر جدید فیلم Mission Impossible 7

تصاویر جدیدی از پشت صحنه فیلمبرداری و تولید فیلم Mission Impossible 7 منتشر شده است که در آن تام کروز و هایلی اتول در یک تعقیب و گریز با ماشین دیده می‌شوند.

از ماه گذشته بود که مراحل فیلم‌برداری و تولید قسمت هفتم فیلم Mission Impossible (مأموریت غیر ممکن) در نروژ آغاز شد که در اولین تصاویر و ویدیو منتشر شده از پشت صحنه آن، شاهد بدلکاری جدید تام کروز، بازیگر نقش ایتن هانت بودیم که در طی آن، او با موتور از روی یک سکوی پرش در کوهستان پرید و سپس با چتر نجات فرود آمد. پس از آن مدتی پیش تصاویر بیشتری از پشت صحنه این فیلم اکشن منتشر شد که در آن شاهد یک صحنه اکشن روی قطار در حرکت بودیم. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تصاویر جدید از پشت صحنه فیلم Mission Impossible 7 (مأموریت غیر ممکن ۷) تعقیب و گریز با ماشین را نشان می‌دهد.

مدتی می‌شود که مراحل فیلم‌برداری و تولید فیلم Mission Impossible 7 به شهر رم در کشور ایتالیا منتقل شده و حالا تصاویر جدیدی منتشر شده است که در آن تام کروز و هایل اتول که اطلاعات خیلی زیادی از نقش وی در دسترس نیست و ظاهرا فعلا در نقش یک دوست در این تصاویر حضور دارد، در یک ماشین دیده می‌شوند و در حال فرار از دست یک گروه از ماشین و موتور که ظاهرا به نیروهای پلیس تعلق دارند، هستند و حتی درب سمت راننده ماشین ایتن هانت نیز کنده شده است. علاوه‌بر این، رعایت پروتکل‌های بهداشتی در این تصاویر نیز قابل مشاهده است. شما در ادامه می‌توانید این تصاویر را مشاهده کنید:

تام کروز، ربکا فرگوسن، هایلی اتول، اسای مورالس، پام کلمنتیئف، شیا ویگهام، سایمون پگ، هنری چرنی، ونسا کربی و وینگ ریمز، از جمله بازیگرانی هستند که حضور آن‌ها در قسمت جدید فیلم Mission Impossible تایید و اعلام شده است. کریستوفر مک‌‌کوری که پیش از این وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه فیلم Mission Impossible: Rogue Nation (مأموریت غیر ممکن: ملت سرکش) و فیلم Mission Impossible: Fallout (مأموریت غیر ممکن: فال اوت) را بر عهده داشته، برای کارگردانی و نوشتن فیلمنامه دو قسمت جدید فیلم Mission Impossible نیز بازگشته است. 

فیلم Mission Impossible 7 برای اکران در تاریخ ۱۹ نوامبر ۲۰۲۱ (۲۸ آبان ۱۴۰۰) برنامه‌ریزی شده است و به‌دنبال آن فیلم Mission Impossible 8 قرار است در تاریخ ۴ نوامبر ۲۰۲۲ (۱۳ آبان ۱۴۰۱) اکران شود. 


منبع Comicbookmovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده