نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۱ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۲۱:۰۱

اسای مورالس جانشین نیکلاس هولت در دنباله‌های فیلم Mission Impossible شد

نیکلاس هولت به علت تداخل با برنامه‌های آینده‌اش مجبور به ترک دو قسمت جدید فیلم Mission Impossible شد و اسای مورالس جایگزین وی شده است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تغییراتی در تیم بازیگرانی قسمت هفتم و هشتم فیلم Mission Impossible (مأموریت غیر ممکن) ایجاد شده است. پیش‌بینی می‌شود که مراحل فیلم‌برداری و تولید قسمت هفتم این فیلم اکشن که به علت شیوع و همه‌گیری ویروس کرونا فعلا متوقف است، از اواخر تابستان یا پاییز امسال از سر گرفته شود. همین موضوع باعث شد تا نیکلاس هولت از این فیلم جدا شود و اسای مورالس جای او را در این فیلم پر کند که پیش از این گفته شده بود که هولت نقش شرور و منفی اصلی دو قسمت جدید فیلم Mission Impossible را بر عهده دارد که اکنون مورالس قرار است این نقش را بازی کند. کریستوفر مک‌‌کوری، کارگردان این دو قسمت نیز به رسم معرفی بازیگران پیشین، اضافه شدن مورالس به این دو فیلم را با انتشار تصویری در صفحه شخصی خود در توییتر تایید کرد و به این بازیگر خوش‌آمد گفت:

اسای مورالس

اوایل ماه اسفند گذشته بود که مراحل فیلم‌برداری قسمت هفتم فیلم Mission Impossible در شهر ونیز در کشور ایتالیا به مدت سه هفته متوقف شد و در ادامه برای مدت کوتاهی شاهد از سر گرفتن آن در بریتانیا بودیم و در حال حاضر وضعیت تولید فیلم تا اطلاع ثانوی متوقف است و همین موضوع باعث عقب افتادن اکران دو قسمت جدید فیلم مأموریت غیر ممکن شده است. این تأخیر باعث شد تا تعهد هولت برای حضور در پروژه‌های بعدی خود با مراحل تولید دو قسمت جدید فیلم Mission Impossible تداخل پیدا کند و باتوجه‌به قرارداد وی، او مجبور به جدایی از این فیلم اکشن شده است. پیش‌بینی می‌شود که شاهد موارد مشابه بیشتری در پاییز امسال و زمان از سرگیری دیگر پروژه‌ها نیز باشیم.

تام کروز، ربکا فرگوسن، هایلی اتول، نیکلاس هولت، پام کلمنتیئف، شیا ویگهام، سایمون پگ، هنری چرنی، ونسا کربی و وینگ ریمز، دیگر بازیگرانی هستند که حضور آن‌ها در قسمت جدید فیلم Mission Impossible تایید و اعلام شده است. کریستوفر مک‌‌کوری که پیش از این وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه فیلم Mission Impossible: Rogue Nation (مأموریت غیر ممکن: ملت سرکش) و فیلم Mission Impossible: Fallout (مأموریت غیر ممکن: فال اوت) را بر عهده داشته، برای کارگردانی و نوشتن فیلمنامه دو قسمت جدید فیلم Mission Impossible نیز بازگشته است. همچنین بازگشت لورن بالفه، آهنگساز فیلم Mission Impossible: Fallout در این دو قسمت نیز تایید شده است.

فیلم Mission Impossible 7 برای اکران در تاریخ ۱۹ نوامبر ۲۰۲۱ (۲۸ آبان ۱۴۰۰) برنامه‌ریزی شده است و به‌دنبال آن فیلم Mission Impossible 8 قرار است در تاریخ ۴ نوامبر ۲۰۲۲ (۱۳ آبان ۱۴۰۱) اکران شود. مورالس طی این سال‌ها بیشتر برای بازی در نقش دث استروک در فصل دوم سریال Titans (تایتان‌ها)، فصل اول سریال Ozark (اوزارک) و سریال How to Get Away with Murder (چگونه از مجازات قتل فرار کنیم) شناخته شده است.


منبع Deadline
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده