نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۱ دی ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۳۱

شیا ویگهام به جمع بازیگران قسمت هفتم و هشتم فیلم Mission Impossible اضافه شد

کریستوفر مک‌کوری اعلام کرد که شیا ویگهام جدیدترین بازیگری است که به جمع بازیگران دنباله‌های فیلم Mission Impossible اضافه شده است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، حضور بازیگر دیگری در قسمت هفتم و هشتم فیلم Mission Impossible (مأموریت غیر ممکن) تایید و اعلام شده است. کریستوفر مک‌ کوری، کارگردان و نویسنده فیلمنامه این دو قسمت، با انتشار توییتی در توییتر شخصی خود اعلام کرد که شیا ویگهام، بازیگر سریال Boardwalk Empire (امپراتوری بوردواک) و فیلم Joker (جوکر)، به‌جمع بازیگران این دو فیلم اکشن اضافه شده است. او اطلاعات بیشتری از نقش ویگهام در دنباله‌های فیلم Mission Impossible را منتشر نکرد و تنها علاوه‌بر انتشار یک تصویر، گفت که شما متوجه آمدن او نخواهید شد که بسیاری اعتقاد دارند که مک‌کوری در واقع اشاره کرده که شخصیت ویگهام در فیلم قرار است شخصیت شرور و منفی اصلی دو قسمت جدید فیلم مأموریت غیر ممکن باشد. 

شیا ویگهام

علاوه‌بر آثار یاد شده، سریال True Detective (کارآگاه حقیقی)، سریال Fargo (فارگو)، سریال Agent Carter (ایجنت کارتر)، سریال Homecoming (هوم‌کامینگ)، سریال Modern Love (عشق امروزی)، سریال Narcos (نارکس)، فیلم The Wolf of Wall Street (گرگ وال استریت)، فیلم Fast and Furious 6 (سریع و خشمگین ۶)، فیلم Kong: Skull Island (کونگ: جزیره‌ی جمجمه) و فیلم First Man (نخستین انسان)، دیگر آثاری هستند که در آن شاهد حضور و نقش آفرینی ویگهام بودیم و سریال Perry Mason (پری میسون) جدیدترین اثری است که شاهد نقش آفرینی او در آن بودیم. علاوه‌بر ویگهام، تام کروز در نقش ایتن هانت، هایلی اتول، پام کلمنتیئف، ربکا فرگوسن، سایمون پگ و وینگ ریمز، دیگر بازیگرانی هستند که حضور آن‌ها در دو قسمت آینده فیلم Mission Impossible تایید و اعلام شده است.

فیلم Mission Impossible 7 برای اکران در تاریخ ۲۳ ژوئیه ۲۰۲۱ (۱ مرداد ۱۴۰۰) برنامه‌ریزی شده است و به‌دنبال آن فیلم Mission Impossible 8 قرار است در تاریخ ۵ اوت ۲۰۲۲ (۱۴ مرداد ۱۴۰۱) اکران شود. هنوز اطلاعاتی از داستان و اتفاقات این دو قسمت منتشر نشده، اما این دو فیلم قرار است به‌صورت پشت سرهم فیلم‌برداری و تولید شوند. مک‌‌کوری پیش از این وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه فیلم Mission Impossible: Rogue Nation (مأموریت غیر ممکن: ملت سرکش) و فیلم Mission Impossible: Fallout (مأموریت غیر ممکن: فال اوت) را بر عهده داشته است.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده