نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۱۳ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۵۹

بازگشت هنری چرنی در دنباله‌های فیلم Mission Impossible تایید شد

هنری چرنی که پیش از این در قسمت اول فیلم Mission Impossible نقش آفرینی کرده بود، در دو قسمت جدید آن باز خواهد گشت.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، بازگشت بازیگر دیگری در قسمت هفتم و هشتم فیلم Mission Impossible (مأموریت غیر ممکن) تایید و اعلام شده است. طبق روال معرفی‌های قبلی، کریستوفر مک‌ کوری، کارگردان و نویسنده فیلمنامه این دو قسمت، با انتشار تصویر دیگری در توییتر اعلام کرد که هنری چرنی قرار است برای نقش آفرینی دوباره در نقش یوجین کیتریج در دو قسمت جدید این مجموعه اکشن جاسوسی بازگردد. چرنی پیش از این در قسمت اول فیلم Mission Impossible حضور داشت که در این قسمت به‌نظر می‌رسید که او کشته شده باشد، اما اکنون به‌نظر می‌رسد که او مرگ خود را جعل کرده و ظاهرا هنوز زنده است. طبق گفته مک‌کوری، نمی‌توان از گذشته خود فرار کرد که ظاهرا این جمله هم به کیتریچ و هم احتمالا به شخصیت ایتن هانت با بازی تام کروز، اشاره می‌کند.

هنری چرنی

علاوه‌بر کروز و چرنی، هایلی اتول، نیکلاس هولت، پام کلمنتیئف، شیا ویگهام، ربکا فرگوسن، سایمون پگ و وینگ ریمز، دیگر بازیگرانی هستند که حضور آن‌ها در دو قسمت آینده فیلم Mission Impossible تایید و اعلام شده است. مک‌‌کوری پیش از این وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه فیلم Mission Impossible: Rogue Nation (مأموریت غیر ممکن: ملت سرکش) و فیلم Mission Impossible: Fallout (مأموریت غیر ممکن: فال اوت) را بر عهده داشته و مانند مت ریوز در فیلم The Batman (بتمن)، بازیگران این فیلم را در شبکه‌های اجتماعی معرفی می‌کند. سال گذشته نیز شاهد حضور چرنی در فیلم Ready or Not (آماده باشی یا نه) بودیم ، اما در حال حاضر اطلاعاتی از نقش او در دو دنباله فیلم Mission Impossible در دسترس نیست.

فیلم Mission Impossible 7 برای اکران در تاریخ ۲۳ ژوئیه ۲۰۲۱ (۱ مرداد ۱۴۰۰) برنامه‌ریزی شده است و به‌دنبال آن فیلم Mission Impossible 8 قرار است در تاریخ ۵ اوت ۲۰۲۲ (۱۴ مرداد ۱۴۰۱) اکران شود. هنوز اطلاعاتی از داستان و اتفاقات این دو قسمت منتشر نشده، اما این دو فیلم قرار است به‌صورت پشت سرهم فیلم‌برداری و تولید شوند.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده