نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۱۶ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۳۲

هایلی اتول به تام کروز در فیلم Mission Impossible 7 پیوست

کریستوفر مک‌کوری، کارگردان فیلم Mission Impossible 7 از اضافه شدن هایلی اتول به جمع بازیگران این فیلم اکشن خبر داده است.

دی ماه گذشته بود که کمپانی پارامونت پیکچرز ساخت قسمت هفتم و هشتم فیلم Mission Impossible (ماموریت غیر ممکن) را تایید و اعلام کرد که کریستوفر مک‌ کوری، کارگردان و نویسنده فیلمنامه فیلم Mission Impossible: Rogue Nation (ماموریت غیر ممکن: ملت سرکش) و فیلم Mission Impossible: Fallout (ماموریت غیر ممکن: فال اوت) برای نوشتن فیلمنامه و کارگردانی دو قسمت جدید این مجموعه اکشن نیز باز خواهد گشت و علاوه بر این، تام کروز بار دیگر قرار است نقش ایتن هانت را در دو قسمت جدید فیلم Mission Impossible بر عهده داشته باشد و نقش آفرینی کند. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، حضور بازیگر جدیدی در این فیلم اکشن تایید و اعلام شده است. مک‌کوری اخیرا با انتشار تصویری در صفحه شخصی خود در اینستاگرام از اضافه شدن هایلی اتول، بازیگر نقش ایجنت پگی کارتر در دنیای سینمایی مارول به جمع بازیگران فیلم Mission Impossible 7 (ماموریت غیر ممکن ۷) خبر داده است. 

هایلی اتول در فیلم Mission Impossible 7

مک‌کوری اطلاعات بیشتری را به اشتراک نگذاشت و تنها از اتول درخواست کرد تا پیشنهاد حضور در قسمت جدید فیلم Mission Impossible را قبول کند. اتول پیش از این در آثاری چون فیلم Captain America: The First Avenger (کاپیتان آمریکا: اولین انتقام‌جو)، فیلم Captain America: The Winter Soldier (کاپیتان آمریکا: وینتر سولجر)، فیلم Avengers: Age of Ultron (اونجرز: عصر اولتران)، فیلم Ant-Man (مرد مورچه‌ای)، سریال Agent Carter و فیلم Avengers: Endgame (اونجرز: پایان بازی) نقش پگی کارتر را بازی کرده بود و شاهد حضور او به‌عنوان صداپیشه در انیمیشن What If نیز خواهیم بود. همچنین اتول در طول سال‌های اخیر در آثار دیگری چون فیلم Cinderella (سیندرلا)، فیلم Christopher Robin (کریستوفر رابین) و فیلم Blinded by the Light (نور کورکننده)، نیز به ایفای نقش پرداخته است و سریال Criminal (گناهکار) جدیدترین اثری است که شاهد حضور اتول در آن خواهیم بود.

فیلم Mission Impossible 7 برای اکران در تاریخ ۲۳ جولای ۲۰۲۱ (۱ مرداد ۱۴۰۰) برنامه‌ریزی شده است و به دنبال آن فیلم Mission Impossible 8 (ماموریت غیر ممکن ۸) قرار است در تاریخ ۵ آگوست ۲۰۲۲ (۱۴ مرداد ۱۴۰۱) اکران شود. فیلم Mission Impossible: Fallout تابستان سال گذشته اکران و موفق شد بیش از ۷۹۱ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کند تا به پرفروش ترین فیلم مجموعه ماموریت غیر ممکن تبدیل شود. 


منبع Variety
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده