نویسنده: علی نوروزی
// دوشنبه, ۲۱ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۰۱

ونسا کربی برای دنباله‌های فیلم Mission Impossible بازمی‌گردد

ونسا کربی برای ایفای نقش بیوه‌ی سفید در فیلم‌های Mission: Impossible 7 و Mission: Impossible 8 باز خواهد گشت.  

مطابقِ تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، ونسا کربی، بازیگر نامزد دریافت جایزه‌ی امی برای سریال The Crown (تاج) و بازیگر فیلم Fast & Furious: Hobbs & Shaw (سریع و خشمگین: هابز و شاو)، در مصاحبه‌ی اخیرش با GlamourMagazine رسماً تایید کرد که برای ایفای دوباره‌ی نقش آلانا میتسوپلیس/بیوه‌ی سفید در فیلم‌های Mission: Impossible 7 و Mission: Impossible 8 کمپانی پارامونت پیکچرز بازمی‌گردد که به ترتیب در سال‌های ۲۰۲۱ و ۲۰۲۲ اکران می‌شوند. این بازیگر انگلیسی نقش بیوه‌ی سفید را اولین‌بار در فیلم Mission Impossible: Fallout (مأموریت غیرممکن: فال‌اوت) ایفا کرد که در سال ۲۰۱۸ شاهد اکرانش بودیم. کربی همچنین اعلام کرد که به‌زودی تمریناتش برای دنباله‌های «ماموریت غیر ممکن» را آغاز می‌کند. او اخیراً سر صحنه‌ی فیلمبرداری فیلم درام Pieces of a Woman (تکه‌های یک زن) با نقش‌آفرینی شایا لباف بود که درحال‌حاضر مراحل فیلمبرداری آن به پایان رسیده است. کربی در این‌باره گفت:

من اخیراً فیلمبرداری یک فیلم را به پایان رساندم که داستان آن در مورد زوجی بود که کودک خودشان را از دست می‌دهند. در این فیلم با شایا لباف همبازی بودم که درحال‌حاضر یکی از بهترین دوستانم محسوب می‌شود. این فیلم فوق‌العاده پرتنش و بسیار تاریک بود، بنابراین آغاز تمریناتم برای فیلم Mission Impossible تا اندازه‌ای باعث رهایی از آن حس‌وحال خواهد شد.

Vanessa Kirby / ونسا کربی

بازیگرانی نظیرِ هایلی اتول، بازیگر فیلم‌های Avengers: Endgame (انتقام‌جویان: پایان بازی) و Ant-Man (مرد مورچه‌ای)، ربکا فرگوسن، بازیگر فیلم‌های Doctor Sleep (دکتر اسلیپ) و Reminiscence (خاطره‌پردازی)، سایمون پگ، بازیگر فیلم‌های Terminal (ترمینال) و Ready Player One (بازیکن شماره یک آماده)، وینگ ریمز، بازیگر فیلم‌های Pulp Fiction (داستان عامه‌پسند) و Dawn of the Dead (طلوع مردگان)، هنری چرنی، بازیگر سریال‌های Supergirl (سوپرگرل) و Revenge (انتقام)، شیا ویگهام، بازیگر فیلم‌های Joker (جوکر) و Vice (وایس) و پام کلمنتیئف، بازیگر فیلم‌های Uncut Gems (جواهرات تراش‌نخورده) و Avengers: Infinity War (انتقام‌جویان: جنگ ابدیت) در دنباله‌های «ماموریت غیرممکن» به تام کروز و ونسا کربی ملحق می‌شوند و به نقش‌آفرینی می‌پردازند.

پس از اینکه دو دنباله‌ی قبلی مجموعه‌ی Mission Impossible از نظر تجاری به موفقیت رسیدند و با تحسین منتقدان مواجه شدند، کمپانی پارامونت قرارداد جدیدی با کریستوفر مک‌کوری، نویسنده و کارگردان دو فیلم قبلی مجموعه امضا کرد و وظیفه‌ی نویسندگی و کارگردانی دو دنباله‌ی بعدی را به او محول کرد. شرکت اسکای‌دنس مدیا نیز که از قسمت چهارم «ماموریت غیرممکن» به مجموعه اضافه شد، برای تولید دو دنباله‌ی بعدی باز خواهد گشت. مجموعه‌ی Mission Impossible در طول ۲۵ سال و با اکران ۶ فیلم، به موفقیت‌های بسیاری در گیشه دست یافته و بارها از سوی منتقدان تحسین شده است. هر قسمت «ماموریت غیرممکن» نمرات به مراتب بهتری را نسبت به قسمت‌های پیشین از منتقدان دریافت کرده است و آخرین قسمت آن نیز با بازخوردهای بسیار مثبتی از منتقدان روبه‌رو شد. فیلم Mission Impossible: Fallout رضایت ۹۷ درصد منتقدان راتن تومیتوز را کسب کرد و با فروش ۷۹۰ میلیون دلاری در سراسر جهان به پرفروش‌ترین فیلم مجموعه‌ی «ماموریت غیرممکن» تبدیل شد.

فیلم Mission: Impossible اولین فیلم مجموعه‌ی «ماموریت غیرممکن بود» که در سال ۱۹۹۶ اکران شد و با بودجه‌ی ۸۰ میلیون دلاری توانست ۴۵۷.۷ میلیون دلار در گیشه بفروشد. پس از آن فیلم Mission: Impossible II (ماموریت غیرممکن ۲) در سال ۲۰۰۰، فیلم Mission: Impossible III (ماموریت غیرممکن ۳) در سال ۲۰۰۶، فیلم Mission: Impossible – Ghost Protocol (ماموریت غیرممکن – پروتکل شبح) در سال ۲۰۱۲، فیلم Mission: Impossible – Rogue Nation (ماموریت غیرممکن – ملت یاغی) در سال ۲۰۱۵ و فیلم Mission: Impossible-Fallout در سال ۲۰۱۸ روی پرده سینما رفتند. فیلم Mission: Impossible 7 برای اکران در تاریخ ۱ مرداد ۱۴۰۰ (۲۳ ژوئن ۲۰۲۱) و فیلم Mission: Impossible 8 برای اکران در تاریخ ۱۴ مرداد ۱۴۰۱ (۵ اوت ۲۰۲۲) برنامه‌ریزی شده است. همچنین تابه‌حال اطلاعاتی از داستان این دو فیلم منتشر نشده است، اما این فیلم‌ها به‌صورت پشت سر هم فیلمبرداری و تولید می‌شوند.


منبع ComingSoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده