نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۲۷ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۰۱

فیلمبرداری صحنه های پل بتانی در فیلم Han Solo به پایان رسید

کمپانی لوکاس فیلم با انتشار تصویری اعلام کرد که فیلمبرداری صحنه‌های حضور پل بتانی در فیلم Han Solo به پایان رسیده است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، فیلمبرداری صحنه‌های حضور پل بتانی در فیلم مورد انتظار هان سولو (Han Solo) رسما به پایان رسیده است. ران هاوارد، کارگردان دومین فیلم فرعی دنیای جنگ ستارگان (Star Wars) با انتشار تصویری در توییتر شخصی خود این خبر را تایید و اعلام کرد که کار بتانی در این فیلم به پایان رسیده و این آخرین تصویر حضور او در این فیلم است. در این تصویر، هاوارد در کنار بتانی دیده می‌شود که بتانی لباس نقش شخصیتی را که در فیلم Han Solo بر عهده دارد، پوشیده است. هاوارد همچنین در توییت خود گفت:

امروز باید با دوستم پل بتانی خداحافظی کنم. در این فیلم شاهد یکی دیگر از عملکردهای فوق العاده از یک بازیگر با استعداد کلاس جهانی هستیم.

فیلم Han Solo، سومین همکاری مشترک هاوارد و بتانی است. این بازیگر و کارگردان پیش از این در فیلم A Beautiful Mind (ذهن زیبا) و فیلم The Da Vinci Code (رمز داوینجی) همکاری کرده‌‌ بودند. با این حال، در حال حاضر اطلاعات زیادی از نقش بتانی در این فیلم وجود ندارد. شما در ادامه می‌توانید تصویر منتشر شده از پشت صحنه تولید و فیلمبرداری فیلم Han Solo را مشاهده کنید:

Paul Bettany in Han Solo Movie

اوایل این ماه، بتانی جانشین مایکل کی ویلیامز در فیلم Han Solo شد. ویلیامز به علت مشکلاتی که در برنامه‌ریزی و طولانی شدن زمان فیلمبرداری فیلم Han Solo به‌وجود آمده بود، از ادامه حضور در این فیلم انصراف داد. علاوه بر این، خرداد امسال کمپانی لوکاس فیلم با انتشار خبری اعلام کرد که با کریستوفر میلر و فیل لرد که کارگردانی فیلم Han Solo را بر عهده داشته‌اند، قطع همکاری کرده است و یک روز پس از این ماجرا، لوکاس فیلم اعلام کرد که ران هاوارد به عنوان کارگردان جدید فیلم Han Solo انتخاب شده است.

فیلم Han Solo در حال حاضر قرار است در تاریخ ۲۵ می ۲۰۱۸ (۴ خرداد ۱۳۹۷) اکران شود. آلدن ارنرایک، دونالد گلاور، امیلیا کلارک، وودی هارلسون، پل بتانی، جوناس سوآتامو، ایان کنی، تندی نیوتون، وارویک دیویس و فیبی والر-بریج از جمله بازیگرانی هستند که در این فیلم حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت. لارنس کاسدان به همراه جان کاسدان، پسر وی، کار نوشتن فیلمنامه فیلم Han Solo را بر عهده داشته‌اند.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده