// شنبه, ۲ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۰۱

تریلر گیم پلی بازی Street Fighter V با حضور کاراکتر Cody

کمپانی Capcom در آستانه راه‌یابی کاراکتر Cody به بازی Street Fighter V: Arcade Edition تریلری از حرکات وی منتشر کرد.

در جدیدترین اخبار بازی، کمپانی کپکام (Capcom) تریلر جدیدی از بازی مبارزه‌ای خود یعنی Street Fighter V: Arcade Edition منتشر کرد که گیم پلی جدیدترین کاراکتر خود یعنی کودی (Cody) را نشان می‌دهد.

کودی در تاریخ ۲۵ ژوئن (۴ تیر ماه) به عنوان DLC کاراکتر بعدی به جمع مبارزان خیابانی اضافه می‌شود. البته لازم به ذکر است که تا دو روز این کاراکتر (تا تاریخ ۶ تیر ماه) به رایگان در اختیار تمامی بازیکنان قرار می‌گیرد و پس از آن با پول داخل بازی و همچنین پول واقعی قابل خرید خواهد بود. البته سازندگان هنوز قیمت کودی را مشخص نکرده‌اند اما احتمال می‌رود که همانند کاراکتر‌های دیگر این شخصیت با قیمت ۱۰۰ هزار پول مبارزه (Fight Money) در دسترس کاربران قرار بگیرد.

cody

اگر برای اولین بار است که نام این کاراکتر به گوشتان می‌خورد، باید بدانید که کودی از سری قدیمی Final Fight به مجموعه Street Fighter راه پیدا کرده است و برای اولین بار در مجموعه Alpha استریت فایتر حضور پیدا کرد. داستان کودی در استریت فایتر 5 از این قرار است که وی به خاطر جرم‌های خود بخشیده شده است و به تازگی به عنوان شهردار مترو سیتی (Metro City) انتخاب شده است.

شخصیت یاد شده در جریان مسابقات کپکام کاپ سال گذشته به همراه ۵ کاراکتر دیگر یعنی ساکورا، بلانکا، ساگات، فالک و جی‌ به عنوان مبارزان نسخه Arcade Edition معرفی شد. با راه‌یابی کودی به جمع مبارزان تا انتهای سال جاری باید منتظر اضافه شدن دو کاراکتر باقی مانده یعنی ساگات و جی باشیم. در مطلب پیشین می‌توانید تریلر معرفی کاراکتر کودی را تماشا کنید. شخصیت یاد شده به همراه سه پوشش خود یعنی اسکین قدیمی (لباس زندانی)،‌ کت و شلوار و ظاهر اصلی خود از Final Fight به بازی راه پیدا می‌کند. جالب است بدانید حرکات کودی به طور دقیق از رفتار‌های آن در فاینال فایت طراحی شده است.

بازی Street Fighter V Arcade Edition هم اکنون برای پلی ‌استیشن 4 و  پی سی در دسترس است و از ویژگی کراس پلتفرم (Cross Platform) نیز بهره می‌برد. در ادامه می‌توانید تریلر حرکات Cody را تماشا و دانلود کنید.

دانلود ویدیو از آپارات

 بازی Street Fighter 5 در زمان عرضه‌اش با توجه به محتویات کم در نقد و بررسی زومجی نمره ۷ را دریافت کرد اما بعد از انتشار نسخه آرکید ادیشن این بازی توانست در متاکریتیک نمره ۸۷ را از آن خود کند. در ادامه می‌توانید خلاصه‌ای از نقد نسخه اولیه این بازی را مشاهده کنید.

بازی Street Fighter V با تمام فراز و نشیب‌ها و حاشیه‌هایی که ایجاد کرد هنوز در بخش چند نفره و مبارزه با سایرین می‌تواند جذاب باشد. همچنین اضافه کردن شخصیت‌های جدید به این سری تا حدی موفق و تا حدی ناموفق بوده است، مثل حضور شخصیت‌هایی مثل رشید که از تنوع حرکات بالایی برخوردار است. ولی از طرفی کاراکتری مثل فنگ را می‌بینیم که از شخصیت‌پردازی ضعیفی رنج می‌برد. اگز جز آن دسته از گیمرهایی هستید که اهل مبارزه با سایرین هستید، Street Fighter V می‌تواند بهترین گزینه برای به چالش کشیدن تمامی مبارزان این بازی در نقاط مختلف جهان باشد. 

نظرات خود را در مورد این بازی و کاراکتر جدیدش با زومجی در میان بگذارید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده