// سه شنبه, ۲۸ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۲۸

تاریخ عرضه شخصیت Falke برای بازی Street Fighter 5 مشخص شد

کمپانی کپکام اعلام کرد که شخصیت فالک در تاریخ چهار اردیبهشت ماه در دسترس کاربران Street Fighter V قرار می‌گیرد.

طبق جدیدترین اخبار بازی، کمپانی کپکام (Capcom)، سازنده و ناشر بازی Street Fighter V، اعلام کرد که شخصیت Falke در تاریخ چهار اردیبهشت ماه (۲۴ آوریل) در دسترس کاربران پلی استیشن 4 و کامپیوتر بازی Street Fighter 5 قرار خواهد گرفت. علاقه‌مندان می‌توانند شخصیت فالک را با قیمت ۶ دلار یا پرداخت ۱۰۰ هزار فایت مانی (پول داخل بازی) خریداری کنند. البته اگر سیزن‌پس سال سوم را خریداری کرده باشید، فالک را رایگان دریافت خواهید کرد. فالک سومین شخصیت از سیزن‌پس سال سوم استریت فایتر 5 است که پس از ساکورا و بلانکا، در دسترس قرار خواهد گرفت و در آینده باید منتظر عرضه کودی، جی و ساگات بمانیم.

فالک با اینکه یک شخصیت جدید برای مجموعه Street Fighter به‌حساب می‌آید اما همانند اد و بایسن از سایکو پاور برای مبارزه کردن با دشمنان استفاده می‌کند. کپکام در باره فالک می‌گوید:

فالک را می‌توان یک کلون جایگزین برای بایسن دانست. وی به‌واسطه سازمان شادولو تجربیات زیادی کسب کرده و روزهای متعددی را صرف تمرین‌های مختلف کرده است تا بتواند قدرت مبارزه‌ای بالایی کسب کند.

فالک قابلیت این را دارد که از سایکو پاور استفاده کند و آن را از طریق عصایش به سمت دشمنان پرتاب کند که به این ویژگی فالک هارمونی گفته می‌شود. تمرینات سرسخت و طاقت فرسا در شادولو سبب شد تا فالک بخواهد هرچه زودتر از این سازمان برود و تمریناتش تمام شوند تا اینکه اد، به‌سراغ فالک آمد و به کمک یکدیگر از شادولو فرار کردند. حال این دو شخصیت که همانند یک خواهر و برادر می‌مانند، در حال گشت و گذار در مکان‌های مختلف هستند تا افراد مشابه به خود را آزاد کنند.

فالک از طریق عصای خود می‌تواند به سمت دشمنان یک تیر انفجاری شلیک کند.

فالک را می‌توان جزو آن دسته از شخصیت‌هایی دانست که قابلیت‌هایش به نحوی تعبیه شده که از مسافت دور باید به حریف خود ضربه وارد کند. از آن‌جایی که فالک از سایکو پاور استفاده می‌کند، کاربران می‌توانند با نگه داشتن هرکدام از دکمه‌های مشت و جهت پایین، یک کانال میان ساکو پاور و ضربه خود ایجاد کنند. همچنین ضربات وی نیز از طریق یک عصا یا چوب دستی روی حریف اعمال می‌شوند و کاربران می‌توانند با شارژ کردن این عصا ضربات مختلفی را روی حریف خود اعمال کنند.

به‌عبارتی فالک می‌تواند از طریق عصای خود، همانند یک شاتگان، یک شلیک انفجاری داشته باشد و از این شلیک زمانی که در هوا است استفاده کند و حتی با نشستن روی زمین هم می‌توانید از شلیک‌های خود برای دفاع و حمله به‌ حریف استفاده کنید. به این قابلیت فالک، Psycho Kanonen گفته می‌شود.

کپکام در مورد ضربات فالک می‌گوید:

همانند شخصیت اد که از دو ضربه مشت یا لگد برای اعمال حرکات ویژه خود استفاده می‌کرد، فالک نیز می‌تواند از طریق دو مشت پشت سرهم یا دو لگد، کومبوهای مختلفی را روی حریف خود اعمال کند و حتما نیازی نیست از جهت و دکمه‌های مختلفی استفاده کنید. برای مثال استفاده از دو مشت، حرکت Psycho Schneide روی حریف اعمال می‌شود که حکم همان آپرکات را برای فالک دارد. همچنین دو لگد پشت سر هم، حرکت Katapult را اعمال می‌کند.

شخصیت فالک بازی Street Fighter V

حال به سراغ وی اسکیل شخصیت فالک برویم که Psycho Trombe نام دارد. در جریان وی اسکیل فالک، وی یک شلیک به سمت دشمن خواهد داشت و توسط اکثر ضربات معمولی حریف، لغو می‌شود و از طرفی می‌توانید آن را با وی‌تریگر اول خود نیز ترکیب کنید که Staerken نام دارد و در جریان آن قدرت شلیک‌های شما بالاتر می‌رود. همچنین مشخص شده است که در جریان وی‌تریگر اول فالک، قابلیت ویژه وی نیز متفاوت خواهد بود (همانند شخصیت نکالی). این در حالی است که Psycho Angriff نام وی‌تریگر شماره دو شخصیت فالک است و در جریان آن می‌توانید یک سری ضربات مختلف روی حریف خود اعمال کنید.

در نهایت به سراغ قابلیت ویژه یا همان Critical Art فالک می‌رویم. نام ضربه ویژه فالک Psycho Fluegel است و در جریان آن، شما با یک ضربه حریف را به هوا پرتاب خواهید کرد و در ادامه حریف را در هوا خواهید چرخاند و در انتها، از طریق چوب دستی‌تان یک ضربه به سر حریف وارد خواهید کرد.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده