// چهار شنبه, ۲۵ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۲۹

تاریخ راهیابی Blanka به بازی Street Fighter V مشخص شد

کمپانی کپکام با انتشار تصاویری، تاریخ راهیابی کاراکتر Blanka به بازی Street Fighter V: Arcade Edition را مشخص کرد.

در جدیدترین اخبار بازی، کمپانی کپکام اعلام کرد که ‌Blanka کاراکتر محتوای دانلودی بعدی بازی Street Fighter V خواهد بود و از تاریخ ۲۰ فوریه (۱ اسفندماه) در دسترس کاربران قرار می‌گیرد. با توجه به تصاویر منتشر شده، طراحی کاراکتر مذکور همانند گذشته است، اما با این تفاوت که این ‌بار شاهد موها و دست‌های بلند‌تر هستیم.

کمپانی کپکام درباره این کاراکتر در وب‌سایت رسمی خود نوشت:

در بازی Street Fighter V: Arcade Edition، کاراکتر بلانکا در آرامش با مادر خود زندگی می‌کند، اما به‌تازگی او را به جامعه دعوت کرده‌اند؛ به این شکل که روزی یک مرد تاجر به او نزدیک می‌شود و به وی پیشنهاد می‌دهد که برای اینکه بلانکا دوباره مشهور شود عروسکی از او بسازد. آیا این امکان‌پذیر است؟ در بخش داستانی از این موضوع باخبر شوید.

street fighter v

بلانکا قوی‌تر از گذشته در نبرد‌های خود حضور پیدا کرده است؛ طوری که می‌تواند با گاز گرفتن، یورش بردن و چنگ انداختن، دشمنان خود را شکست دهد. به نقل از کپکام، قابلیت Coward Crouch وی هم‌اکنون به‌عنوان توانایی V-Skill او محسوب می‌شود و به بلانکا اجازه می‌دهد که با این توانایی، بسیاری از حملات دشمنان، همچون گلوله‌های آتشین را جاخالی دهد. پس از Coward Crouch، بلانکا می‌تواند به واسطه دکمه مشت به قابلیت Wild Lift و دکمه لگد به قابلیت Raid Jump دست پیدا کند. اولین حرکت، بلانکا را به جلو می‌راند و از این‌رو می‌تواند حریف خود را به هوا پرتاب کند. دومین توانایی بلانکا را به واسطه حرکتی به هوا می‌برد تا به این شکل بتواند با حملات هوایی، کامبو خود را ادامه دهد.

V-Trigger اول بلانکا یعنی Jungle Dynamo قابلیتی است که آن را می‌توان به کامبو‌های دیگر یا حتی به Critical Art متصل کرد. علاوه بر آن، وی‌تریگر اول در حالی که انیمیشن‌های بلانکا را تغییر می‌دهد، در آن سو Electric Thunder وی را نیز فعال می‌کند. اگر الکتریک تاندر به حریف اصابت کند، او را به هوا پرتاب می‌کند و پس از آن به واسطه حرکت Blanka Ball می‌توان ادامه کامبو را اعمال کرد.

street fighter v

V-Trigger دوم بلانکا Lightning Beast نام دارد که به گفته کپکام یک قابلیت ویژه با نام Rolling Cannon را فعال می‌کند که پس از حرکت‌های Rolling Attack ،Back Step Rollin و Vertical Rolling می‌توان به واسطه جهت دادن، ضربات زنجیره‌ای را روی حریف پیاده کرد. گفتنی است که این وی‌تریگر می‌تواند کامبو‌های بلانکا را طولانی‌تر کند و حتی موقعیت حریف را در صفحه تغییر دهد. در انتها بلانکا با حرکت کریتیکال آرت خود یعنی Dynamic Rolling حریف را به هوا پرتاب می‌کند و با شارژ کردن برق خود به سمت او یورش می‌برد.

کاراکتر Blanka پس از راه‌یابی خود به بازی با قیمت ۶ دلار یا ۱۰۰ هزار Fight Money در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. کاربرانی که Character Pass فصل سوم این بازی را در اختیار دارند بدون پرداخت هزینه می‌توانند از کاراکتر مذکور استفاده کنند. سیزن پس این بازی همچنین شامل مبارزان دیگر همچون ساکورا (که هم‌اکنون در دسترس است)، فالکه، کودی، جی و ساگات می‌شود که در آینده به بازی اضافه می‌شود. اگر کاراکتر بلانکا را با پول واقعی یا Character Pass به دست آورید، اسکین Battle Costume به همراه رنگ‌های مختلف برای این اسکین و پوشش اول آن به رایگان تقدیم شما می‌شود.

street fighter v

در خبر‌های دیگر مربوط به این بازی، کمپانی کپکام اسکین‌هایی بر پایه بازی Monster Hunter World برای کاراکتر‌های آر میکا، کِن و ایبوکی در حالت Extra Battle بازی Street Fighter V در نظر گرفته است که در سه ماه آتی به بازی اضافه می‌شود. هر یک از پوشش‌های مربوطه بر اساس زره‌هایی از بازی Monster Hunter طراحی شده است.

بازی Street Fighter V: Arcade Edition‌ هم‌اکنون برای پلی ‌استیشن 4 و پی سی در دسترس است و برای اطلاع از خبر‌های پیشین می‌توانید به صفحه اختصاصی آن در زومجی مراجعه کنید.


منبع gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده