نویسنده: محمد حیدری
// دوشنبه, ۷ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۰۲

بازگشت شخصیت Cody در بازی Street Fighter V: Arcade Edition

به‌تازگی و در جریان رویداد Combo Breaker 2018، کمپانی کپکام با انتشار برخی جزییات از حضور دوباره‌ی شخصیت Cody در بازی Street Fighter V: Arcade Edition خبر داد.

خبری خوش برای هواداران سری بازی محبوب Street Fighter و به‌خصوص شخصیت Cody: در جریان رویداد Combo Breaker 2018 کمپانی کپکام اطلاعات تازه‌ای در مورد شخصیت‌هایی که میهمان فصل سوم این بازی خواهند بود منتشر کرد و همچنین با انتشار تریلری تایید کرد که شخصیت Cody به بازی Street Fighter V: Arcade Edition بازخواهد گشت.

street fighter v cody

این مبارز دوست‌داشتنی دوره‌ی محکومیت خود در زندان را سپری کرده است و اکنون به عنوان شهردار Metro City مشغول به کار است. صدالبته، این موضوع به این معنی نیست که او دیگر علاقه‌ای به کتک زدن دشمنان خود ندارد و ظاهرا این شخصیت با قدرتی حتی بیش از گذشته‌ی خود به میدان مبارزه بازگشته است. شخصیت Cody اولین بار در بازی نخست سری Final Fight ظاهر شد و بعد‌ها (در سال ۱۹۹۸) به عنوان شخصیت قابل بازی راه خود را به Street Fighter Alpha 3 نیز باز کرد. حال او با ظاهری رسمی بار دیگر به جمع مبارزان این بازی پیوسته است و لباس‌های خود از بازی‌های پیشین (از جمله Final Fight) را نیز همراه خود آورده است.

اکنون بنا بر اعلام استودیوی سازنده، طرفداران Cody در تاریخ ۵ تیر با مبارز محبوب خود دیداری دوباره خواهند داشت.

بازی Street Fighter V: Arcade Edition هم‌اکنون برای پلتفرم‌های پلی استیشن 4 و کامپیوتر قابل بازی است.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده