نویسنده: میلاد فاطمی
// دوشنبه, ۱۰ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۸:۵۱

نینتندو سوییچ پرو در فروشگاه آمازون رویت شد

پس از انتشار شایعات و حرف‌وحدیث‌های فراوان پیرامون نسخه جدید نینتندو سوییچ، ساعاتی پیش نام کنسول نینتندو سوییچ پرو در فروشگاه آمازون دیده شد.

همان‌طور که احتمالا شما هم در جریان هستید، این روزها یکی از صحبت‌های اصلی حوزه صنعت بازی‌های ویدیویی پیرامون نسخه جدید و پیشرفته کنسول نینتندو سوییچ جریان دارد. اگرچه هنوز نینتندو به‌صورت رسمی از این کنسول با نام احتمالی نینتندو سوییچ پرو پرده‌برداری نکرده، اما در حال حاضر طبق شایعات منتشر شده می‌توان با اطمینان از معرفی آن طی روزهای آینده صحبت کرد.

حال اما در جدیدترین اخبار بازی، به‌تازگی شعبه مکزیک فروشگاه آمازون نیز حکم تاییدی بر این موضوع گذاشت. قضیه از جایی نشات می‌گیرد که یکی از کاربران توییتر ساعاتی پیش تصویری از صفحه‌ مختص به کنسول نینتندو سوییچ پرو در این شعبه از فروشگاه را منتشر کرد. اگرچه هیچ توضیحات تکمیلی در صفحه مربوطه مشاهده نمی‌شود، اما شرکت آمازون دقایقی پس از این اتفاق نام این محصول را تغییر داده و پس از مدتی نیز کلا صفحه آن را حذف کرده است.

نام کنسول نینتندو سوییچ پرو در فروشگاه آمازون

پس از اینکه چندی پیش رسانه بلومبرگ نیز به کنسول نیننتندو سوییچ پرو واکنش نشان داد، تب‌وتاب فعالان حوزه صنعت بازی‌های ویدیویی و صدالبته کاربران به اوج خود رسید. با استناد به مطلبی که در این رسانه خبری منتشر شده، نینتندو در نظر دارد که در رویداد E3 2021 از کنسول بهبودیافته خود رونمایی کرده و توسعه‌دهندگان نیز عملکرد بازی‌های خود روی آن را نشان دهند.

اگر زومجی را دنبال کرده باشید، احتمالا اطلاع دارید که به‌تازگی وب‌سایت اسپانیایی Vandal ادعا کرده است که براساس منابع خود به‌منظور تعبیه دو پورت USB 3.0 و یک پورت اترنت، داک مدل جدید نینتندو سوییچ کمی عریض‌تر از مدل معمولی این کنسول خواهد بود. یکی دیگر از اطلاعاتی که این وب‌سایت قدیمی اشاره کرده اندازه آن است که درمقایسه با مدل موجود تفاوت چندانی در آن دیده نمی‌شود.

حال باید منتظر ماند و دید طی روزهای منتهی به رویداد مورد انتظار E3 2021 آیا نینتندو شگفتی بزرگی برای علاقه‌مندان به بازی‌های ویدیویی برنامه‌ریزی کرده است یا خیر؟ لطفا شما هم نظرات و پیش‌بینی‌‌های خود را با ما نیز به اشتراک بگذارید.


منبع thegamer
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده