// شنبه, ۸ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۲۰:۲۵

اطلاعات احتمالی تازه از نینتندو سوییچ پرو: از پورت های مختلف تا استند رومیزی

اطلاعات احتمالی جدیدی از نینتندو سوییچ پرو توسط سایتی اسپانیایی فاش شده است که برای مثال از استفاده این کنسول از استندی مشابه لپتاپ‌های سرفس مایکروسافت خبر می‌دهد.

طبق جدیدترین اخبار، وب‌سایت اسپانیایی و قدیمی Vandal که در حوزه‌ی اخبار بازی فعالیت می‌کند، ادعا کرده که اطلاعاتی جدید از منابعی در یک شرکت آسیایی تولید‌کننده‌ی لوازم جانبی درباره‌ی نینتندو سوییچ پرو دریافت کرده که ظاهرا به این کنسول دسترسی دارد. براساس گزارش این سایت، داک مدل جدید نینتندو سوییچ کمی در قسمت پشتی عریض‌تر از مدل معمولی این کنسول است. دلیل آن نیز این است که باید جا برای دو پورت USB 3.0 (در مدل معمولی از USB 2.0 استفاده می‌شود) و یک پورت اترنت داشته باشد.

این‌طور که توصیف شده، اندازه‌ی کلی Nintendo Switch Pro بسیار مانند مدل فعلی آن است. البته طبق گزارش مذکور نگه‌دارنده‌های عمودی پشت کنسول‌های فعلی (کیک‌استندها) با استند محکم‌تری که تجربه‌ی بازی‌ها روی میز را راحت‌تر می‌کند و شبیه استندهای به‌کاررفته در لپ‌تاپ‌های سرفس مایکروسافت است، جایگزین شده است.

استند لپ‌تاپ‌های سرفس / Surface مایکروسافت

طبق گزارش وندال، استند مدل جدید نینتندو سوییچ مشابه استندهای به‌کاررفته در لپ‌تاپ‌های سرفس مایکروسافت است

براساس گزارش اخیر بلومبرگ، نینتندو قصد دارد تولید مدل جدید سوییچ را در ماه ژوییه (تیر-مرداد) آغاز و آن را در سپتامبر یا اکتبر (اوایل شهریور تا اوایل آبان) روانه‌ی بازار کند. البته منابع وندال ادعا می‌کنند که عرضه‌ی جهانی نینتندو سوییچ پرو در سال ۲۰۲۱ نامشخص است و امکان دارد عرضه‌ی آن در اروپا تازه از اواخر ماه نوامبر (اوایل آذر) شروع شود. منابع مذکور همچنین می‌گویند مدل جدید سوییچ به تعداد محدودتری نسبت به مدل معمولی در بازار اروپا موجود خواهد شد. وندال اطلاعات دیگری را که تاکنون از این کنسول فاش‌شده، تایید می‎‌کند.

بلومبرگ چندوقت پیش گزارش کرد که نینتندو سوییچ پرو از صفحه ‌نمایش ۷ اینچی OLED سامسونگ استفاده می‌کند که از صفحه‌ نمایش ۶.۵ اینچی و ۵.۵ اینچی LCD که به‌ترتیب در مدل معمولی و لایت نینتندو سوییچ به‌کار رفته‌اند، بزرگ‎‌تر و باکیفیت‌تر است. در این گزارش همچنین گفته شده که سخت‌افزار مدل پرو احتمالا از نظر اندازه با مدل معمولی یکی است و لبه‌های صفحه‌ نمایش مدل جدید نازک‌تر شده تا بدون افزایش محسوس اندازه‌ی کنسول، صفحه‌ی آن بزرگ‌تر شود.

درنهایت نیز بلومبرگ اشاره می‌کند که از Nintendo Switch Pro پیش از مراسم E3 2021 رونمایی خواهد شد. می‌دانیم که E3 امسال بین ۱۲ تا ۱۵ ژوئن (۲۲ تا ۲۵ خرداد) برگزار می‌شود و شاید باید تا یکی دو هفته دیگر منتظر معرفی این کنسول جدید توسط نینتندو باشیم. نظر شما کاربران زومجی درباره‌ی مدل جدید نینتندو چیست؟ آیا به خرید آن فکر می‌کنید؟ نظرات خود را با ما و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده