نویسنده: میلاد فاطمی
// جمعه, ۷ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۳۱

نینتندو سوییچ ، پرفروش‌ترین کنسول آمریکا در ماه آوریل

براساس گزارش ارایه شده توسط مؤسسه آماری NPD، کنسول هیبریدی نینتندو سوییچ لقب پرفروش‌ترین کنسول ماه آوریل را به خود اختصاص داده است.

به‌تازگی گروه آماری NPD گزارش فروش سخت‌افزار طی ماه گذشته یعنی آوریل را منتشر کرد. براساس اطلاعات ارایه شده کنسول هیبریدی نینتندو سوییچ توانسته عملکرد فوق‌العاده خود را ادامه داده و به‌عنوان پرفروش‌ترین کنسول ماه آمریکا معرفی شود. باتوجه به عملکرد درخشان نینتندو سوییچ در سال ۲۰۲۱ میلادی، این کنسول در حال حاضر در جایگاه نخست پرفروش‌ترین کنسول سال نیز قرار گرفته است.

از سوی دیگر، آمار و ارقام ارایه شده حاکی از آن است که میزان خرید سخت‌افزار توسط مردم نسبت‌به بازه زمانی مشابه در سال گذشته کمی افت پیدا کرده است. مجموع سخت‌افزار فروخته شده طی ماه آوریل ۲۰۲۱ با کاهش حدود سی درصدی همراه بوده و در کل به ۲۹۶ میلیون دلار رسیده است. البته نکته جالب توجه این است که اگرچه نسبت به سال گذشته با افت مواجه شده اما در قیاس با سال ۲۰۱۹ حدود ۸۴ درصد رشد داشته است. تا اینجای سال ۲۰۲۱ میلادی که پنج ماه از آن نیز گذشته، در مجموع ۱.۷ میلیارد دلار سخت‌افزار در سراسر جهان فروش رفته است.

بخش لوازم جانبی نیز با اینکه در ماه گذشته نسبت به آوریل ۲۰۲۰ با افتی حدود ۲۳ درصدی حدود ۱۶۸ میلیون دلار فروش داشته، اما میزان فروش کلی آن طی پنج ماه اخیر در مقایسه با سال گذشته با رشد ۲۲ درصدی به مجموع ۸۸۵ میلیون دلار رسیده است. دراین‌میان کنترلر دوال سنس کنسول پلی استیشن 5 در رتبه اول و هدست وایرلس این کنسول یعنی پالس 3D مقام دوم پرفروش‌ترین لوازم جانبی را به نام خود ثبت کرده‌اند.

حال لطفا شما هم نظرات خود درخصوص موفقیت‌های کنسول نینتندو سوییچ و ادامه مسیر آن را با ما نیز به اشتراک بگذارید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده