// یکشنبه, ۲ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۵:۰۳

ساخت اسباب بازی هایی براساس اتومبیل های Forza Horizon

گزارش‌ها حاکی از این است که شرکت اسباب‌بازی‌سازی Hot Wheels قرار است با همکاری Forza Horizon چند مدل ماشین اسباب‌بازی با تم این مجموعه ریسینگ تولید کند.

طبق گزارش‌ها، T-Hunted، یکی از زیرمجموعه‌های شرکت اسباب‌بازی‌سازی Hot Wheels به‌تازگی در صفحه‌ی اینستاگرام خود ادعا کرده که مدل‌های جدیدی از ماشین‌های اسباب‌بازی را با همکاری مایکروسافت و مجموعه بازی Forza Horizon در ماه سپتامبر (شهریور-مهر) روانه‌ی بازار خواهد کرد. این مدل‌ها شامل مرسدس بنز A-Class، کوروت C7.R و پورشه ۹۱۱ و احتمالا دو ماشین دیگر می‌شوند.

البته ساخت این مدل‌های اسباب‌بازی با تم فورزا هورایزن خود نمی‌تواند نشانگر ساخت نسخه‎‌ی جدیدی از این مجموعه‌ی ریسنیگ محبوب باشد. بااین‌حال، اخیرا شایعاتی منتشر شده بود مبنی بر اینکه Forza Horizon 5 در سال ۲۰۲۱ منتشر می‌شود و این‌بار در مکزیک جریان دارد. حال اگر به عکس‌های زیر نگاه کنید، می‌بینید تصویر پس‌زمینه‌ی آن‌ها بیابان است که با محیط مکزیک هم‌خوانی دارد و خود می‌تواند مهر تاییدی باشد بر مکان نسخه‌ی بعدی فورزا هواریزن.

شرکت هات ویلز قبلا نیز مدل‌هایی اسباب‌بازی را برای تبلیغ بازی Forza Horizon 4 عرضه کرده بود. آن‌ها همچنین در سال‌های ۲۰۱۶ و ۲۰۱۷ مدل‌هایی با تم Forza Motorsport را نزدیک به تاریخ عرضه‌ی آخرین نسخه‌ی این مجموعه روانه‌ی بازار کرده بودند. از طرفی در بازی‌‌های فورزا هواریزن نیز شاهد اضافه شدن ماشین‌هایی با تم Hot Wheels در قالب دی‌ال‌سی بودیم. همچنین Forza Horizon 3 میزبان یک بسته‌ی الحاقی بزرگ بود که در آن ماشین‌های هات ویلز وجود داشتند.

Forza Horizon 4 که نقشه‌ی آن برگرفته از کشور بریتانیا است، جدیدترین نسخه‌ی این مجموعه است که در سال ۲۰۱۸ عرضه شد. حال اگر Forza Horizon 5 در سال جاری میلادی منتشر شود، این اولین‌بار خواهد بود که دو بازی از مجموعه‌ی هورایزن پشت‌سر‌هم عرضه می‌شوند و بین‌شان هیچ نسخه‌ای از فورزا موتوراسپرت نیست.

نظر شما کاربران زومجی در این خصوص چیست؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده