نویسنده: مهدی اسدی
// چهار شنبه, ۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۳۰

شایعه جدید از ورود Forza Horizon 5 به مکزیک

منابع غیررسمی از احتمال رخداد مسابقات بازی Forza Horizon 5 در کشور مکزیک حکایت دارند؛ این درحالی است که قبلاً از ژاپن به‌عنوان لوکیشن احتمالی این بازی نام برده می‌شد.

استودیوی پلی گراند گیمز هنوز جزئیات خاصی از بازی جدید Forza Horizon را با طرفداران به اشتراک نگذاشته است؛ به طوری که حتی نمی‌توان به‌صورت ۱۰۰٪ قطعی وجود بازی Forza Horizon 5 را تأیید کرد، اما باتوجه به اطلاعات غیررسمی و شایعات زیادی که طی این مدت مطرح شده، این موضوع را تقریباً قطعی می‌دانیم. بنابراین در شرایطی که تیم توسعه‌دهندگان Forza Horizon در استودیوهای بازی‌سازی ایکس باکس از ارائه هرگونه اطلاعیه رسمی در خصوص این بازی خودداری می‌کنند، طرفداران باید فعلاً به همین شایعات و گمانه زنی‌ها بسنده کنند.

از آنجایی که چند ماه پیش اطلاعاتی از نقشه احتمالی نسخه جدید Forza در کشور ژاپن منتشر شده بود، بسیاری از طرفداران انتظار داشتند تا دیر یا زود این موضوع به تأیید رسمی برسد، با اینحال به نظر می‌رسد که این همان چیزی نیست که انتظارش را داشتیم. جز کوردن (Jez Corden) سردبیر نشریه ویندوزسنترال در توییت جدید خود به‌طور غیرمستقیم به احتمال رخداد بازی Forza Horizon 5 در منطقه مکزیک اشاره داشته و در ادامه جف گراب، از اینسایدرهای صنعت بازی نیز با بازنشر این توییت، به روش خود به این شایعه دامن زده است.

توییت جدید جف گراب درباره Forza Horizon 5

در حال حاضر هیچ مدرکی برای اثبات این ادعا ارائه نشده ولی می‌توان گفت که این شایعه توسط شماری از منابع قابل اطمینان دنیای بازی مطرح شده و احتمال صحت آن بالاست. درهرصورت تا زمان انتشار اطلاعات رسمی از سوی Playground Games بهتر است فعلاً این خبر را در حد شایعه در نظر داشته باشید.

علاوه‌بر این یک خبر جدید درباره زمان عرضه بازی Forza Horizon 5 نیز مطرح شده است. بسیاری از طرفداران عقیده دارند که به احتمال زیاد در سال جاری میلادی شاهد معرفی و حتی انتشار بازی Forza Horizon 5 خواهیم بود. هرچند برخی معتقدند که زمان عرضه این بازی به سال ۲۰۲۱ نخواهد رسید. به‌ویژه به وجود بازی Forza Motorsport که این دیدگاه را معقول‌تر جلوه می‌دهد. با اینحال، Klobrille یکی از اعضای شناخته شده روابط عمومی ایکس باکس ازطریق ResetEra به احتمال حضور این بازی در کنفرانس تابستانی E3 اشاره داشته است. Halo Infinite، بازی جدید Starfield و Age of Empires IV نیز از دیگر بازی‌هایی هستند که درکنار نسخه جدید Forza نامبرده شده است.

اظهار نظر جف گراب درباره بازی Forza Horizon 5

با درنظرگرفتن این خبر و همچنین سایر شایعاتی که از منابع مختلف در این خصوص منتشر شده بود، می‌توان همچنان احتمال عرضه Forza Horizon 5 در سال جاری میلادی (حوالی تعطیلات آخر سال) را بالا متصور شد. توییت دیگر جف گراب که بالاتر ملاحظه می‌کنید هم در پاسخ به اظهارنظر دیگری که درباره زمان عرضه و مکان اتفاقات این بازی مطرح شده بود، منتشر شده و به‌نوعی بحث ژاپن را منتفی می‌داند.

بنابراین در جمع بندی این موارد باید گفت که ممکن است بازی Forza Horizon 5 در کشور مکزیک اتفاق افتاده و در سال ۲۰۲۱ منتشر شود. ضمناً باید منتظر ماند و دید که آیا ایکس باکس و پلی گراند گیمز برای رویداد دیجیتالی E3 2021 اطلاعاتی از این بازی را آماده کردند یا خیر.

انتظار می‌رود Forza Horizon 5 برای ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس و پی سی منتشر شود. این بازی می‌تواند با ورود به مجموعه‌ی Xbox Game Pass به یکی از بهترین بازی‌های سرویس اشتراکی مایکروسافت برای پی سی و کنسول‌های ایکس باکس تبدیل شود. شما هم می‌توانید نظرات خود را در این خصوص با زومجی و سایر کاربران در میان بگذارید.


منبع windowscentral
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده