// پنجشنبه, ۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۱۸:۲۲

ارسال اولین سری دعوت‌ نامه‌‌ها برای نسخه آزمایشی بازی Forza Motorsport 8

استودیوی Turn 10 به‌تازگی اولین سری دعوت‌نامه‌های پلی تست بازی Forza Motorsport 8 را برای تعداد محدودی از بازیکنان فرستاده است.

طبق جدیدترین اخبار بازی، استودیوی Turn 10 اولین سری دعوت‌نامه‌های خود را برای افراد خاصی ارسال کرده است تا آن‌ها در نسخه‌ی آزمایشی (Playtest) این بازی شرکت کنند. افراد دعوت‌شده «گروهی کوچک از شرکت‌کنندگان» هستند که پیش‌تر در پنل فورزا موتور اسپورت ثبت‌نام کرده‌ بودند. اگر شما هم علاقه دارید جزو کسانی باشید که سری بعدی دعوت‌نامه‌ها را دریافت می‌کنند، می‌توانید از این لینک اقدام به ثبت‌نام کنید.

استودیوی ترن 10 توییتی در این خصوص منتشر کرده است: «ما قرار است تعداد بیشتری از شرکت‌کنندگان را به پلی ‌تست دعوت کنیم. پس گوش به زنگ باشید.»

همچنین کریس اساکی، کارگردان خلاق فورتزا موتور اسپورت در ویدیویی که دیروز منتشر شد، گفت: «رویکرد جدیدی را که در توسعه‌ی بازی جدید در پیش گرفته‌ایم، قبلا انجام نداده بودیم. منظورم به‌طور خاص ساخت بازی با همراهی شما بازیکنان است. این رویکرد جدید ما را قادر می‌سازد تا برخی جزئیات را به‌درستی در بازی پیاده کنیم و مطمئن شویم که شما، دوستان‌تان و جامعه‌ی بازیکنان این مجموعه که عضوی از آن هستید، واقعا از دنیای Forza Motorsport لذت می‌برید.»

اساکی در ادامه افزود: «کسانی که در پنل فورتزا ثبت‌نام کرده‌اند، از امروز می‌توانند بخشی از بازی جدید Forza Motorsport را تجربه کنند.»

بازی Forza Motorsport 8 برای اولین‌بار در مرداد سال گذشته برای ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس و پی سی معرفی شد. سازندگان از این بازی به‌عنوان نوعی «بازسازی» کل این مجموعه‌ی شبیه‌ساز اتومبیل‌رانی یاد می‌کنند. دن گرین‌والت، کارگردان خلاق در استودیوی ترن 10 نیز همان زمان اشاره کرده بود که فورتزا موتور اسپورت 8 در مراحل اولیه‌ی توسعه به سر می‌برد.

گرین‌والت در آن زمان گفته بود: «ما تمام عناصری را که در طول ۱۵ سال گذشته باعث شده‌اند فورزا موتور اسپورت به یک مجموعه‌ی عالی تبدیل شود، جمع کرده‌ و با ایده‌ها و فناوری‌های جدید ترکیب کرده‌ایم. به Forza Motorsport جدید فناوری ری تریسینگ اضافه می‌شود و در آن شاهد دنیایی پویا خواهید بود که در رزولوشن 4K و نرخ فریم ۶۰ اجرا می‌شود. در این بازی همه‌چیز به‌صورت پویا طراحی می‌شود و عناصر برهم اثر می‌گذارند. مثلا تصویر ماشین‌ها روی بدنه‌های یکدیگر بازتاب پیدا می‌کند یا نور و سایه در جهان بازی برهم اثر می‌گذارند.»

نظر شما کاربران زومجی در این خصوص چیست؟ نظرات خود را با ما درمیان بگذارید.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده