نویسنده: میلاد فاطمی
// یکشنبه, ۱ فروردین ۱۴۰۰ ساعت ۲۳:۲۷

افزایش احتمال عرضه بازی Forza Horizon 5 در سال ۲۰۲۱

براساس شایعات جدید منتشر شده، به‌نظر می‌رسد همچنان مایکروسافت و استودیوی پلی‌گراند گیمز در سال ۲۰۲۱ میلادی بازی Forza Horizon 5 را معرفی و روانه بازار خواهند کرد.

اگر زومجی را دنبال کرده باشید، احتمالا اطلاع دارید تابستان گذشته بود که مایکروسافت به‌صورت رسمی از نسخه جدید سری Forza Motorsport برای کنسول‌های نسل جدید ایکس باکس و پی سی رونمایی کرد. پس از این اتفاق بود که شایعات و حرف‌و‌حدیث‌هایی مبنی‌بر آمادگی استودیوی پلی‌گراند گیمز برای انتشار پنجمین نسخه از سری Forza Horizon پیش از عرضه Forza Motorsport مطرح شد.

حال اما در جدیدترین اخبار بازی، ساعاتی پیش جف گراب، فردی که برای اولین‌بار عرضه Forza Horizon 5 در سال ۲۰۲۱ را فاش کرده بود، در حساب توییتر خود بار دیگر به برنامه‌ریزی ردموندی‌‌ها برای رخ دادن چنین اتفاقی اشاره کرد.

براساس اطلاعات منتشر شده گراب در پاسخ به پرسش کاربری درخصوص اینکه آیا هنوز بر این عقیده خود پافشاری دارد یا خیر؛ بازهم با تایید این موضوع سال ۲۰۲۱ را زمان عرضه جدیدترین نسخه از سری فورتزا هورایزن اعلام کرد.

باتوجه به اینکه اخیرا مشخص شده که مایکروسافت برای سال‌ پیش‌رو درحال آماده کردن بازی‌های معرفی نشده زیادی است، احتمال عرضه بازی Forza Horizon 5 در سال جاری میلادی از هر زمان دیگری محتمل‌تر شده است.

در حال حاضر تنها عرضه بازی Halo Infinite در پاییز ۲۰۲۱ برای ایکس باکس وان، پی سی ایکس باکس سری ایکس و ایکس باکس سری اس تایید شده است و شایعاتی مبنی بر احتمال عرضه بازی Wolfenstein 3 و بازی Starfield در سال جاری میلادی نیز شنیده می‌شود.

چنانچه شما هم از طرفداران سری فورزا هستید، لطفا نظرات و پیش‌بینی‌های خود درخصوص بازی Forza Horizon 5 را با ما نیز به اشتراک بگذارید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده