// یکشنبه, ۷ دی ۱۳۹۹ ساعت ۱۳:۳۲

بازی مبارزه ای جدید سازندگان Guilty Gear به نام DNF Duel معرفی شد

بازی جدید استودیوی Arc System Works به نام DNF Duel با انتشار تریلری معرفی شد که براساس بازی محبوب Dungeon Fighter Online درحال ساخت است.

استودیوی Arc System Works به‌همراه NeoPle به‌تازگی از بازی جدید خود در سبک مبارزه‌ای به‌ نام Dungeon & Fighters Duel (با نام مخفف DNF Duel) رونمایی کردند. DNF Duel براساس بازی محبوب اکشن-نقش‌آفرینی و آنلاین Dungeon Fighter Online ساخته می‌شود. تریلری نیز برای معرفی بازی منتشر شده است.

باتوجه‌به اینکه بازی Dungeon Fighter Online بازی بسیار محبوبی، مخصوصا در کشورهای آسیایی است، تصمیم سازندگان مبنی بر ساخت بازی‌های دیگری در سبک‌های مختلف از آن منطقی به‌نظر می‌رسد. هنوز تاریخ و پلتفرم‌های انتشار بازی مشخص نشده است و باید صبر کنیم تا در آینده اطلاعات بیشتری از DNF Duel توسط سازندگان به اشتراک گذاشته شود. شما می‌توانید تریلر کوتاه معرفی این بازی را در ادامه تماشا کنید:

دانلود ویدیو از آپارات

این اولین‌بار نیست که استودیوی Arc System Works روی آی‌پی‌هایی از شرکت‌های دیگر بازی‌سازی کار می‌کند. برای مثال، آن‌ها روی بازی Granblue Fantasy: Versus کار کرده‌اند. استودیوی XSEED Games چند وقت پیش همکاری خود را با آرک سیستم ورکس در رویداد ARCREVO America Online 2020 اعلام کرده بود. این رویداد که در ماه اکتبر ۲۰۲۰ شروع شده بود، درواقع یک تورنومنت آنلاین بود که بازی‌های Granblue Fantasy: Versus و BlazBlue: Cross Tag Battle در آن حضور داشتند. همچنین دو تن از برترین بازیکنان دو بازی مذکور از هر منطقه‌ی جغرافیایی به شرکت در رویداد مخصوص America VS Japan دعوت شدند که قرار است در بهار سال ۲۰۲۱ برگزار شود.

یوئیتو کیمورا، تهیه‌کننده و تتسویا فوکوهارا، کارگردان مجموعه بازی‌های Granblue چند وقت پیش از این صحبت می‌کردند که چقدر دوست دارند بازی‌های بیشتری از این مجموعه بسازند. بااین‌حال، آن‌ها به این نکته اشاره کردند که نمی‌توانند به‌طور همزمان روی تعداد زیادی از پروژه‌های بازی‌سازی کار کنند و اول باید کار ساخت بازی Granblue Fantasy: Relink را که قرار است در سال ۲۰۲۲ برای کنسول‌ پلی استیشن 4 عرضه شود، تمام کنند. همچنین آن‎ها عنوان کردند پس از اینکه مراحل توسعه‌ی نسخه‌ی پلی استیشن 4 قسمت Relink تمام شود، احتمال دارد که این بازی را برای پلتفرم‌هایی چون گوگل استیدیا، پی سی و پلی استیشن 5 نیز پورت کنند. ناگفته نماند که بازی Granblue Fantasy: Versus درحال‌حاضر روی PS4 و PC دردسترس است.

استودیوی آرک سیستم ورکس به‌سختی در تلاش است تا مراحل توسعه‌ی بازی -Guilty Gear -STRIVE را به پایان برساند. به‌علاوه، اخیرا پس از درخواست‌های زیاد طرفداران، سازندگان اعلام کردند که Guilty Gear Strive از تکنیک Rollback netcode پشتیبانی می‌کند. چند ماه پیش نیز در جریان میزگردی که به‌صورت زنده از سازندگان بازی استریم شده بود، دو مبارز جدید برای بازی به نام‌های Leo Whitefang و Nagoriyuki معرفی شدند. همچنین در دو تریلری که از بازی منتشر شدند، از دو کارکتر Milia Rage و Zato=1 رونمایی شد. تا به اینجا، چند پروتاگونیست برای بازی معرفی شدند که شامل شخصیت‌های Sol Badguy ،Ky Kiske ،Axl Low ،Potemkin ،Chipp Zanuff و May می‌شوند.

نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده