// یکشنبه, ۲۰ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۰۱

تاریخ انتشار بازی Guilty Gear Strive اعلام شد

کاربران نسخه دیلاکس و آلتیمیت ادیشن Guilty Gear Strive می‌توانند سه روز زودتر نسبت به سایر بازیکنان این بازی را تجربه کنند.

بازی Guilty Gear Strive برای اولین‌بار در رویداد Evo 2019 معرفی شد و پس از آن، زمانی‌که کاربران منتظر عرضه بازی در سال ۲۰۲۰ بودند، با تاخیرهای مختلفی روبه‌رو شد. بااینکه استودیو آرک سیستم ورکس (ArcSystem Works)، سازنده Guilty Gear Strive، تاریخ انتشار جدیدی را برای آن اعلام نکرده بود، اما به‌تازگی استریم جدیدی از این بازی پخش و تاریخ انتشار آن هم اعلام شد.

بازی Guilty Gear Strive، در تاریخ ۲۰ فروردین ماه ۱۴۰۰ (۹ آوریل ۲۰۲۱) برای کامپیوتر (ازطریق استیم)، پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5 عرضه می‌شود. این در حالی است که اگر نسخه آلتیمیت و دیلاکس بازی را خریداری کنید، می‌توانید سه روز زودتر و در تاریخ ۱۷ فروردین ماه ۱۴۰۰ (۶ آوریل ۲۰۲۱) بازی Guilty Gear Strive را خریداری کنید. 

محتویات نسخه‌های مختلف Guilty Gear Strive

در ادامه مشخص شد که بازی در روز عرضه دارای ۱۵ مبارز خواهد بود و همچنین در استریم اخیر، دو کاراکتر دیگر هم معرفی شد. Giovanna اولین شخصیتی است که معرفی شد و در ادامه به بازگشت شخصیت محبوب Anji هم اشاره شد. دراین‌میان اشاره کنم که نسخه‌های ابتدایی دیلاکس ادیشن که به بازار عرضه می‌شود، دارای سیزن‌پس سال اول به‌صورت رایگان است. همچنین بازی دارای یک نسخه آلتیمیت ادیشن است که تمامی محتویات نسخه دیلاکس به‌همراه آرت بوک و ساندترک‌های Guilty Gear Strive به‌صورت دیجیتالی است. همچنین با خرید نسخه آلتیمیت رنگ‌های مختلفی را به‌صورت پاداش برای مبارزان خود کسب می‌کنید.

تیم سازنده اعلام کرده که نسخه استاندارد بازی ۸۵۸۰ ین (با درنظر گرفتن مالیات)، نسخه دیلاکس ۱۱۵۵۰ ین (با درنظر گرفتن مالیات) و نسخه آلتیمیت هم ۱۳۷۵۰ ین (با درنظر گرفتن مالیات) خواهد بود. کاربرانی که در تاریخ ۱۷ فروردین ماه سال آینده موفق به تجربه بازی می‌شوند، تنها با ۱۳ کاراکتر می‌توانند بازی Guilty Gear Strive را تجربه کنند. این در حالی است که پس از عرضه جهانی در تاریخ ۲۰ فروردین ماه ۱۴۰۰، تمامی شخصیت‌های در دسترس قرار می‌گیرند. 

در زیر می‌توانید تریلر منتشر شده با محوریت تاریخ انتشار بازی Guilty Gear Strive را در زومجی تماشا کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

دانلود ویدیو از آپارات

یکی از موارد که در استریم گیلتی گیر استرایو به آن اشاره شد، محتویات اولین سیزن‌پس بازی بود. اولین سیزن‌پس بازی دارای پنج کاراکتر، دو محیط مبارزه، پنج رنگ جدید برای ظاهر هر شخصیت و محتویات جدید داستانی است. اطلاعات بیشتر از سیزن‌پس بازی هم در آینده منتشر می‌شود. دراین‌میان اشاره کنم که پیش‌خرید کنندگان Guilty Gear Strive، رنگ مخصوص ظاهر دو شخصیت Sol و Ky را کسب می‌کنند. به‌عبارتی این دو مبارز و رقیب قدیمی، رنگ‌‌های استاندارد ظاهر یکدیگر را کسب می‌کنند. 

از دیگر محتویات استریم نسخه استرایو هم می‌توان به نسخه بتا بازی اشاره کرد که پیش‌خرید کنندگان بازی روی PSN، می‌توانند یک روز زودتر نسبت‌به بقیه آن را تجربه کنند. البته تاریخ دقیق نسخه بتا اعلام نشده و تنها مشخص شده که در سال ۲۰۲۱ در دسترس قرار می‌گیرد. جدا از معرفی مانگا Guilty Gear Strive، بد نیست اشاره‌ای هم به بخش داستانی بازی داشته باشیم که به‌صورت سه‌بعدی طراحی شده و ادامه‌ی ماجرا و اتفاق‌های Guilty Gear Xrd خواهد بود.

نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟ آیا نسخه‌های قدیمی را تجربه کرده‌اید؟

تاریخ عرضه و نسخه‌های مختلف Guilty Gear Strive


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده