// دوشنبه, ۱۳ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۰۱

کاراکترهای Chipp Zanuff و Potempkin برای بازی Guilty Gear معرفی شدند

با نزدیک شدن به رویداد Arcrevo America 2019، استودیو آرک سیستم ورکس دو کاراکتر Chipp Zanuff و Potempkin را برای بازی Guilty Gear معرفی کرد.

در رویداد بازی‌های مبارزه‌ای EVO 2019 بود که استودیو آرک سیستم ورکس (Arc System Works) بازی Guilty Gear را معرفی کرد. در ادامه دو کاراکتر دیگر این بازی هم با انتشار ویدیوهای مختلف معرفی شدند. این در حالی است که آرک سیستم ورکس اعلام کرده بود که در رویداد Arcrevo America 2019، دموی قابل بازی گیلتی گیر در دسترس قرار خواهد گرفت و دارای ۶ کاراکتر قابل بازی است. باتوجه‌به جدیدترین اخبار بازی، آرک سیستم ورکس به‌تازگی دو کاراکتر دیگر را هم معرفی کرده است تا فهرست ۶ مبارز نسخه دموی بازی برای رویداد ذکر شده، کامل شود.

اولین کاراکتر معرفی شده، Chipp Zanuff نام دارد که برای اولین بار، در اولین نسخه از Guilty Gear به‌مخاطبان معرفی شد و در ادامه در چند نسخه دیگر هم حضور داشت. وی یک بازوی شمشیر شکل دارد و به تجهیزات نینجاها نظیر کونای و شوریکن هم مجهز است. یکی از ویژگی‌های Chipp Zanuff این است که می‌تواند یک نسخه از خود را تکثیر کند و ضربات و کومبوهای مختلفی را روی حریف اعمال کند.

guilty gear

این در حالی است که دومین کاراکتر معرفی شده، Potempkin نام دارد. وی هم برای اولین بار در نسخه اول Guilty Gear به‌ هواداران معرفی شده بود. Potempkin رباتی است که به‌نظر می‌رسد شخصی در پشت این Armor سر سخت قرار گرفته است. از ویژگی‌های مبارزه‌ای Potempkin می‌تواند به اعمال ضربات دوربرد کارآمد اشاره کرد. متاسفانه هنوز تاریخ انتشار دقیقی برای نسخه جدید Guilty Gear درنظر گرفته نشده است و حتی اسم کامل این بازی هم مشخص نشده است. تنها می‌دانیم که این بازی برای پلی استیشن 4 عرضه می‌شود. تریلر معرفی هر دو کاراکتر را در کانال یوتوب آرک سیستم ورکس تماشا کنید.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده