// سه شنبه, ۲۸ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۵۴

Guilty Gear Strive نام نسخه جدید گیلتی گیر خواهد بود

Guilty Gear Strive رسما به عنوان نام نسخه جدید بازی مبارزه‌ای آرک سیستم ورکس اعلام و از شخصیت Faust در این نسخه رونمایی شد.

استودیو آرک سیستم ورکس و تیم رد به‌طور رسمی از نام نسخه جدید مجموعه گیلتی گیر یعنی Guilty Gear Strive رونمایی کردند. نام نسخه جدید در جریان رویداد ARCREVO Amercia 2019 پرده‌برداری شده و بازی قرار است در سال ۲۰۲۰ میلادی برای پلی‌ استیشن 4 منتشر شود.

همچنین یک مبارز جدید نیز برای گیلتی گیر استرایو درکنار کاراکترهای دیگر معرفی شد که البته طرفداران قدیمی با این کاراکتر آشنا هستند. این‌بار نوبت به Faust رسید که نسبت به نسخه‌های پیشین خشمگین‌تر ظاهر شده است. دمو و تریلر جدیدی از Guilty Gear Strive نیز در جریان مسابقات Frosty Faustings XII در دسترس قرار می‌گیرد. مسابقات یاد شده از تاریخ ۱۷ الی ۱۸ ژانویه ۲۰۲۰ (۲۷ تا ۲۸ دی ۹۸) برگزار می‌شود و امیدوار هستیم که فاوست در این دمو قابل بازی باشد.

Guilty Gear Strive

نسخه قابل بازی دیگری نیز در جریان مسابقات EVO Japan 2020 در اختیار علاقه‌مندان و طرفداران این بازی فایت قرار می‌گیرد. همان‌طور که اطلاع دارید سازندگان در این نسخه تمام مکانیزم‌های بازی را از نو طراحی کرده‌اند و شاهد تغییرات بسیار بزرگی در Guilty Gear Strive خواهیم بود.

نظر شما در مورد نسخه جدید گیلتی گیر و تغییراتی که در این بازی صورت گرفته، چیست؟ نظراتتان را با ما در میان بگذارید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده