نویسنده: مهدی اسدی
// یکشنبه, ۱۲ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۳۰

تریلر جدید -Guilty Gear -STRIVE به معرفی کاراکترهای جدید بازی اختصاص دارد

جدیدترین تریلر بازی -Guilty Gear -STRIVE ضمن معرفی Leo Whitefang و Nagoriyuki به‌عنوان کاراکترهای جدید بازی، انتشار آن روی پلی‌استیشن 5 و پی‌سی را تأیید می‌کند.

بازی -Guilty Gear -STRIVE جدیدترین قسمت از این مجموعه‌ی قدیمی است که به‌تازگی و در جریان استریم Roundtable استودیوی Japan Fighting Game Publisher تریلر جدیدی را دریافت کرده است. این ویدیو، به معرفی Leo Whitefang و Nagoriyuki به‌عنوان شخصیت‌های تازه‌ی بازی پرداخته که می‌توانید در ادامه به آن نگاهی داشته باشید:

دانلود از آپارات

اما نکته‌ی دیگری که از تریلر جدید Guilty Gear -STRIVE- قابل دریافت است، تأیید انتشار این بازی روی پلتفرم‌های پلی‌استیشن 5 و استیم علاوه‌بر PS4 است که قبلاً اعلام شده بود. اگر به خاطر داشته باشید، تاریخ انتشار بازی در پی مشکلات ناشی از شیوع کرونا به سال ۲۰۲۱ موکول شد. ازاین‌رو، تریلر کاراکتر بعدی این بازی، اویل اکتبر منتشر خواهد شد. شما می‌توانید در ادامه به تصاویر و اسکرین‌شات‌هایی که به‌تازگی از محیط بازی منتشر شده نیز نگاهی داشته باشید:

اخیراً استودیوی Arc System Works تأیید کرد که این بازی از ویژگی Rollback Netcode به منظور به حداقل رساندن تأخیر در پردازش فریم‌های تصاویر برخوردار خواهد بود. قابلیتی که مدت‌ها مورد درخواست هواداران این مجموعه بوده است. ضمن اینکه مسابقات The Final Round که قرار بود از تاریخ ۲۰ الی ۲۲ مارس برگزار شود نیز به‌دلیل نگرانی‌های ناشی از گسترش ویروس کرونا لغو شد.

در تریلرهای قبلی این بازی، شاهد معرفی شخصیت‌های Ramlethal Valentine و Millia Rage and Zato=1 بودیم. تا به اینجای کار، کاراکترهای Sol Badguy و Ky Kiske، Axl Low و May و همچنین Chipp Zanuff و Potemkin را از گروه پروتاگونیست‌های بازی می‌شناسیم.

دایسوکه ایشیواتاری (Daisuke Ishiwatari) و آکیرا کاتانو (Akira Katano) در خلال بخش ویژه‌ای از رویداد Tokyo Game Show 2019 که به بازی‌های Guilty Gear اختصاص داده شده بود، در خصوص توجه ویژه‌ی توسعه‌دهندگان روی انیمیشن چهره‌ی شخصیت‌های بازی و اینکه چطور این بازی می‌تواند عملاً یک « Sakugaسه‌بعدی» باشد، توضیحاتی را ارائه کرده بودند. می‌توان این موضوع را در ایموت‌های متعددی که شخصیت‌های بازی در جریان حملات و اعمال خود نشان می‌دهند، به وضوح مشاهده کرد. توسعه‌دهندگان -Guilty Gear -STRIVE در ادامه‌ی صحبت‌های خود، به تغییرات گسترده و در مکانیزم‌های مختلف گیم‌پلی بازی اشاره داشتند.

نمایی از گیم پلی مبارزات بازی Guilty Gear STRIVE

اولین تیزر بازی -Guilty Gear -STRIVE در EVO 2019 به نمایش گذاشته شد. دایسوکه ایشیواتاری کارگردان این بازی در آن زمان در خصوص اینکه بازی جدید Guilty Gear نه یک «تحول بزرگ» بلکه یک «بازگشت به ریشه‌های این سری» است، صحبت‌هایی را مطرح کرده بود. وی در ادامه اظهار داشت که این بازی به‌جای اضافه کردن یا حذف عناصر مختلف بازی در مقایسه با قسمت‌های قبلی، به‌طور کلی به گلچین و بازسازی مجدد تمامی عواملی که در ارائه‌ی  تجربه منحصر‌به‌فرد این سری مؤثر بوده، می‌پردازد.

Ishiwatari در جای دیگری اظهار داشته بود که بازی جدید Guilty Gear «چالش بزرگی است که مستقیماً با ماهیت بازی‌های مبارزه‌ای رودررو می‌شود.» وی در ادامه اضافه می‌کند که حرکت در این مسیر، ریسک بزرگی را به همراه دارد اما به توجه به تجربیات و سوابقی که در این سال‌ها حاصل شده، آن‌ها از توانایی‌های خود جهت ارائه‌ی فرصت‌های جدید، اطمینان خاطر دارند. ایشیواتاری عقیده دارد که بازی‌ها پل‌هایی برای ایجاد ارتباط میان انسان‌ها هستند و امیدوار است که بازی جدید Guilty Gear نیز بازتاب کننده‌ی همین مفهوم باشد.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده