نویسنده: میلاد فاطمی
// دوشنبه, ۱۷ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۲۱:۱۸

رجی فیس ام و صداپیشه‌ی نیتن دریک در جمع مجریان مراسم The Game Awards

جف کیلی، تهیه‌کننده و مجری مراسم The Game Awards، در حساب رسمی توییتر خود اعلام کرد صداپیشه‌ی نیتن دریک، بازیگر نقش اول فیلم تنت و رجی فیس ام به جمع مجریان مراسم امسال اضافه شدند.

هرچه به زمان شروع مراسم The Game Awards 2020نزدیک‌تر می‌شویم تب‌وتاب و هیجان آن در بین علاقه‌مندان و فعالان این حوزه بیشتر می‌شود. اهمیت این رویداد را بسیاری با مراسم اسکار مقایسه می‌کنند؛ رویدادی که بازی‌سازها و گیمرها منتظر معرفی و اعلام بهترین بازی‌های سال هستند. 

اگر زومجی را دنبال کرده باشید، احتمالا اطلاع دارید که چندی پیش جف کیلی، تهیه کننده و مجری مراسم The Game Awards، به‌صورت رسمی اعلام کرد که در رویداد امسال گل گدوت و بری لارسون بازیگران نقش واندر وومن و کاپیتان مارول نیز به‌عنوان مجریان و اهدا کنندگان جوایز در این مراسم او را همراهی خواهند کرد.

حال اما در جدیدترین اخبار بازی، به‌نظر می‌رسد در مراسم The Game Awards امسال قرار است شاهد حضور چهره‌های محبوب دیگری نیز باشیم؛ چراکه کیلی ساعاتی پیش در اقدامی مشابه اعلام کرد که رجی فیس ام، مدیر سابق نینتندو امریکا، نیز قرار است به‌عنوان مجری در این مراسم حضور داشته باشد.

همان‌طور که احتمالا در جریان هستید، رجی فیس ام پس از چندین سال از نینتندو جدا شد، اما همچنان در صنعت بازی‌های ویدیویی فعالیت دارد و همگان از او به‌عنوان یک فرد تأثیرگذار و قابل احترام یاد می‌کنند. رجی حتی چندی پیش جایزه یک عمر دستاورد تالار افتخارات بازی های ویدیویی را دریافت کرد. 

نولان نورث، صدا پیشه نیتن دریک در مراسم The Game Awards 2020

باید توجه داشته باشید که داستان به همین‌جا ختم نمی‌شود و درکنار رجی، شخصت‌های دیگری نیز در مراسم هیجان‌انگیز امسال حضور خواهند داشت. باتوجه به اطلاعات تازه منتشر شده، جان دیوید واشنگتن، بازیگر فیلم تنت و همچنین نولان نورث، صداپیشه شخصیت نیتن دریک از مجموعه آنچارتد، نیز قرار است به‌عنوان مجری در این مراسم حضور داشته باشند.

حال باید منتظر سه روز آینده ماند و دید جف کیلی به‌عنوان نقش اصلی این مراسم با دعوت از شخصیت‌های معروف و تأثیرگذار، چه غافلگیری‌هایی را برای عاشقان این صنعت تدارک دیده است. لطفا شما هم نظرات و پیش‌بینی‌های خود در این زمینه را با ما نیز به اشتراک بگذارید. 


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده