// پنجشنبه, ۱۳ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۳۹

تام هالند حضور کوتاهی در مراسم گیم اواردز 2020 خواهد داشت

جف کیلی در صفحه‌ی توییتر خود اعلام کرد که تام هالند، بازیگر نقش نیتن دریک در فیلم آنچارتد، به‌عنوان یکی از اعلام کنندگان جوایز در مراسم The Game Awards 2020 حضور پیدا خواهد کرد.

همان‌طور که می‌دانید رویداد مورد انتظار The Game Awards در حال نزدیک شدن است و با نزدیک شدن به تاریخ برگزاری رویداد اصلی در هفته آینده یعنی ۲۱ آذرماه، به‌تازگی متوجه شده‌ایم که تام هالند به‌عنوان یکی از مجری‌های این رویداد ظاهر خواهد شد. مجری و تهیه کننده‌ی این مراسم یعنی جف کیلی، ازطریق صفحه توییتر خود اعلام کرد که تام هالند ستاره‌ی فیلم Spider-Man از دنیای سینمایی مارول و همچنین بازیگر نقش نیتن دریک در اقتباس سینمایی از بازی انچارتد استودیوی ناتی داگ به‌عنوان یکی از اعلام کنندگان جوایز حضور خواهد داشت.

حضور تام هالند در مراسم The Game Awards مطمئناً برای طرفداران دیرینه این سری بازی محبوب پلی استیشن که امیدوار هستند تریلری از این فیلم در آینده منتشر شود، بسیار هیجان انگیز خواهد بود. همان‌طور که می‌دانید مراحل فیلم‌برداری فیلم Uncharted بالاخره در ماه اکتبر به پایان رسید بنابراین ممکن است در زمان حضور هالند در مراسم گیم اواردز بتوانیم یک تیزر کوتاه از این فیلم را ببینیم.

فیلم بسیار مورد انتظار Uncharted به‌دلیل تأخیرهای ناشی از همه گیری COVID-19 به‌شدت تحت تأثیر قرار گرفت و تا پیش از این خبر نیز اطلاعات چندان زیادی درباره‌ی این فیلم به گوش نرسیده بود. به غیر از انتشار یک تصویر تبلیغاتی از تام هالند با لباس کامل نیتن دریک و یک عکس از مارک والبرگ با سبیل جعلی، اطلاعات بیشتری در مورد اینکه دقیقاً محصول نهایی چه خواهد بود در دسترس نیست. بنابراین باتوجه‌به موارد ذکر شده، انتشار یک تریلر یا تیزر تبلیغاتی در حین مراسم گیم اواردز برای جلب توجه طرفداران مفید واقع خواهد شد.

فیلم Uncharted با بازی تام هالند در نقش نیتن دریک و مارک والبرگ در نقش ویکتور سالیوان یا همان سالی و کارگردانی روبن فلیشر (Ruben Fleischer)، کارگردان فیلم‌های Zombieland و Venom، برای اکران در تاریخ ۲۵ تیر ۱۴۰۰ برنامه‌ریزی شده است. 

همچنین هفتمین دوره جوایز سالانه The Game Awards در تاریخ ۲۱ آذرماه به‌صورت یک رویداد مجازی برگزار خواهد شد. این برنامه به‌صورت زنده در سراسر جهان روی توییچ، یوتیوب و بسیاری از پلتفرم‌های استریم دیگر پخش خواهد شد.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده