نویسنده: مهدی اسدی
// جمعه, ۱۴ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۲۰:۰۱

گل گدوت و بری لارسون به جمع مجریان مراسم The Game Awards اضافه شدند

گل گدوت و بری لارسون بازیگران نقش واندر وومن و کاپیتان مارول در دنیای دی سی و دنیای سینمایی مارول در مراسم امسال The Game Awards به اهدای جوایز خواهند پرداخت.

حالا چیزی در حدود یک هفته تا تاریخ برگزاری مراسم گیم اواردز ۲۰۲۰ زمان باقی مانده است. این رویداد سالانه که از سال ۲۰۱۴ و توسط جف کیلی پایه گذاری شد، به یکی از مهم‌ترین و معتبرترین جوایز صنعت گیم در سال‌های اخیر تبدیل شده است. باوجود اینکه مراسم امسال گیم اواردز به‌دلیل شیوع ویروس کرونا تحت شرایط خاص و کاملاً متفاوتی برگزار خواهد شد، انتظار می‌رود که همچنان با مراسم باکیفیت و با استانداردهای بسیار بالایی مواجه باشیم. چیزی که در انتخاب مجریان و میهمانان این برنامه کاملاً مشهود است.

تا به اینجای کار حضور تام هالند، بازیگر نقش نیتن دریک در فیلم Uncharted که به‌تازگی مراحل فیلم‌برداری خود را به پایان رسانده در این مراسم قطعی شده است. حالا جف کیلی در حساب توییتر خود تأیید کرده که دو بازیگر شناخته شده دیگر نیز در جمع مجریان رویداد امسال حضور خواهند داشت.

گل گدوت بازیگر نقش واندر وومن

نفر اول، گل گدوت ستاره فیلم‌های Wonder Woman در دنیای DC است. گل گدوت به‌تازگی در نقش زن شگفت‌انگیز در فیلم Wonder Woman 1984 نقش‌آفرینی کرده است و این فیلم مورد انتظار قرار است در تاریخ ۲۵ دسامبر (۵ دی) به‌صورت همزمان در سرویس استریم HBO Max و سینماها اکران شود.

نفر دوم نیز یکی دیگر ابرقهرمانان نام آشنای سینما یعنی بری لارسون است که با بازی در نقش کاپیتان مارول در دنیای سینمایی مارول شناخته می‌شود. لارسون خود یکی از طرفداران پروپاقرص بازی‌های ویدیویی است که علاقه زیادی به بازی Animal Crossing دارد. حتی او در یکی از قسمت‌های Animal Talking، تاک شوی درون بازی انیمال کراسینگ نیز حضور داشته است. او همچنین در یکی از مصاحبه‌های خود اظهار داشته بود که در صورت ساخت یک نسخه سینمایی از بازی Metroid، علاقه‌مند است در نقش Samus حضور داشته باشد.

بری لارسون بازیگر نقش کاپیتان مارول

نامزدهای جوایز مختلف مراسم گیم اوارد ۲۰۲۰ معرفی شدند که The Last of Us Part 2 ،Hades و Final Fantasy VII Remake بیشترین تعداد نامزدی در جوایز امسال را در اختیار دارند. Animal Crossing: New Horizons ،Ghost of Tsushima و Doom Eternal از دیگر بازی‌های بزرگی هستند که در گیم اواردز امسال حضور دارند. شما می‌توانید با مراجعه به این لینک، فهرست کامل نامزدهای جوایز امسال را مشاهده کنید.

هرساله در مراسم‌های انتخاب بهترین بازی‌های ویدیویی سال، اخبار و اطلاعات جدیدی در رابطه با بازی‌های آینده نیز با طرفداران به اشتراک گذاشته می‌شود. طی سال‌های گذشته، معرفی شخصیت جوکر برای بازی Super Smash Bros. Ultimate و اولین نگاه به کنسول ایکس باکس سری ایکس را داشتیم و امسال هم باید انتظار یک سری اخبار هیجان انگیز و بعضاً غیرمنتظره را داشته باشیم. توسعه‌دهندگان بازی محبوب Fall Guys پیش از این تیزری از نمایش فصل سوم این بازی را در مراسم امسال منتشر کردند. نقشه جدید بازی Among Us نیز می‌تواند از اخبار مورد انتظار این رویداد باشد. ضمن اینکه معمولاً چند دموی قابل بازی نیز بعد از مراسم در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌گیرد.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده