// یکشنبه, ۱۰ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۳۲

احتمال معرفی نینتندو سوییچ به عنوان پنجمین محصول فناوری پرفروش سال ۲۰۱۷

یکی از تحلیل‌گران موسسه آماری GBH Insights پیش‌بینی کرده است که کنسول نینتندو سوییچ در جایگاه پنجمین محصول فناوری پر‌فروش سال ۲۰۱۷ قرار خواهد گرفت.

در حدود یک سال پیش کمپانی نینتندو پس از مدت‌ها گمانه‌زنی، جدید‌ترین کنسول خود یعنی کنسول Nintendo Switch را معرفی کرد. این کنسول به‌واسطه ویژگی‌هایی همچون امکان استفاده به صورت پرتابل و کنترلر‌های منحصر‌به‌فرد، در کنار بازی‌هایی که در بین بر‌ترین‌های تاریخ جای گرفته‌اند، توانسته طیف وسیعی از بازیکنان و فعالان حوزه بازی‌های ویدیویی را جذب کند. نتیجه این امر فروش بالای این کنسول در بازار‌های جهانی است. حال طبق جدید‌ترین اخبار کنسول‌های بازی، دنیل آیوس، سرپرست بخش تحقیقات فناوری موسسه آماری GBH Insights پیش‌بینی کرده است که کنسول نینتندو سوییچ پنجمین محصول فناوری پر‌فروش سال ۲۰۱۷ خواهد بود.

دنیل آیوس تخمین زده است که در سال ۲۰۱۷ بیش از ۱۵ میلیون دستگاه از کنسول نینتندو سوییچ به فروش خواهد رسید. این رقم از دو جهت منطقی جلوه می‌کند؛ اول اینکه کنسول مذکور در کنار نقاط قوت سخت‌افزاری، در بخش بازی‌ها علاوه بر بازی‌های مشهور و موفقی همچون The Legend of Zelda: Breath of the Wild و Super Mario Odyssey، از پشتیبانی کمپانی‌های بزرگی همچون الکترونیک آرتز، بتسدا سافتورکس و یوبی سافت بهره می‌برد و بازیکنان می‌توانند از تجربه بازی‌های Wolfenstein II: The New Colossus ،Mario + Rabbids Kingdom Battle و FIFA 18 لذت ببرند. همچنین بازی‌های مستقل متعددی از جمله بازی‌های Kamiko و VOEZ روی این کنسول عرضه شده‌اند که با استقبال قابل قبولی رو‌به‌رو شده‌اند. دلیل دوم را هم می‌توان در اخبار مختلفی مانند پیشی گرفتن آمار فروش این کنسول نسبت به پلی استیشن 2 در کشور ژاپن و معرفی به‌عنوان پر‌فروش‌ترین کنسول بلک فرایدی جستجو کرد.

کنسول نینتندو سوییچ در حالی پنجمین محصول فناوری پرفروش سال ۲۰۱۷ لقب گرفته است که در جدول پیش‌بینی‌های دنیل آیوس محصولات ساعت Apple Watch (اپل واچ) با ۲۰ میلیون واحد فروش، Amazon Echo Dot با ۲۴ میلیون واحد فروش، گوشی‌های Samsung Galaxy S8 (سامسونگ گلکسی اس 8) و Note 8 (نوت 8) با ۳۳ میلیون واحد فروش و گوشی‌های آیفون (iPhone) با ۲۳۳ میلیون واحد فروش، رتبه‌های چهارم تا اول را در اختیار دارند.


منبع Game Informer
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده