// شنبه, ۹ دی ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۳۱

میزان فروش بازی های VOEZ و Kamiko اعلام شد

کمپانی Flyhigh Works در جریان کنفرانس خود آمار فروش نسخه نینتندو سوییچ بازی‌های Kamiko و VOEZ را اعلام کرد.

طبق تازه‌ترین اخبار بازی، کمپانی Flyhigh Works در کنفرانس ویدیویی حدودا دو ساعته خود که از طریق وب‌سایت یوتیوب منتشر شده، میزان فروش بازی‌های Kamiko و VOEZ روی پلتفرم نینتندو سوییچ، جدید‌ترین کنسول کمپانی Nintendo را اعلام کرده است.

بر اساس این گزارش بازی Kamiko که هم‌اکنون با قیمت پنج دلار از فروشگاه مجازی نینتندو قابل خرید است، بیش از ۱۶۰ هزار بار در سراسر جهان دانلود شده است. این بازی اکشن Top-down که دارای المان‌های پازل نیز است، توسط استودیو Skipmore، سازنده بازی Fairune ساخته شده است. در هر یک از مراحل این بازی مهر و مومی جادویی وجود دارد که برای رسیدن به باس و به اتمام رساندن مرحله باید آن را از بین ببرید. بازی Kamiko در تاریخ ۱۳ آوریل (۲۴ فروردین) در ژاپن و ۷ اردیبهشت در دیگر کشور‌های جهان به صورت انحصاری روی کنسول Nintendo Switch عرضه شد.

در بخش دیگری از گزارش کمپانی فلای‌های ورکس اعلام شد که بازی VOEZ از مرز ۵۰ هزار دانلود عبور کرده است. نسخه نینتندو سوییچ این بازی موسیقی‌-‌محور و ریتمیک که روایتگر تلاش‌های ۶ دانش‌آموز دبیرستانی برای تشکیل یک گروهی موسیقی است، با قیمت ۲۵ دلار در فروشگاه eShop به فروش می‌رسد. گیم‌پلی بازی VOEZ همانند دیگر بازی‌های این سبک از جمله Deemo بوده و حاوی بیش از ۱۰۰ آهنگ مختلف است. این بازی در تاریخ ۲۶ مه ۲۰۱۶ (۶ خرداد ۱۳۹۵) روی پلتفرم iOS و در تاریخ ۲ ژوئن ۲۰۱۶ (۱۳ خرداد ۱۳۹۵) روی پلتفرم اندروید توسط استودیو Rayark Inc که علاوه بر VOEZ و Deemo، ساخت بازی‌های Cytus و Implosion - Never Lose Hope را در کارنامه دارد، عرضه شد. بر‌خلاف نسخه نینتندو سوییچ، بازی مذکور روی پلتفرم موبایل بدون پرداخت هیچ‌گونه هزینه‌ای قابل دریافت است که با وجود این از پرداخت‌های درون برنامه‌ای پشتیبانی می‌کند. همچنین تجربه آن روی دستگاه‌های مبتنی بر اندروید و iOS مستلزم اتصال به شبکه اینترنت است که روی کنسول کمپانی نینتندو چنین الزامی وجود ندارد.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده