نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۱۷ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۲۱:۲۸

حضور نسخه جوان شده هریسون فورد در تصاویر پشت صحنه فیلم Indiana Jones 5

اولین تصاویر از پشت صحنه فیلم‌برداری فیلم Indiana Jones 5 فاش شده که ظاهرا قرار است از فناوری کاهش سن برای هریسون فورد در فیلم استفاده شود.

همان‌طور که هفته گذشته مشخص شد، مراحل فیلم‌برداری و تولید فیلم Indiana Jones 5 از این هفته در استودیو پاین‌وود در بریتانیا رسما آغاز شده است. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین تصاویر از پشت صحنه فیلم‌برداری و تولید قسمت پنجم فیلم Indiana Jones منتشر شده است. در این تصاویر شاهد حضور فردی هستیم که ماسک هریسون فورد جوان در نقش ایندیانا جونز را روی صورت دارد و حداقل در این تصاویر شاهد حضور خود هریسون فورد در صحنه نیستیم. در ادامه می‌توانید این تصاویر را مشاهده کنید:

البته قابل انتظار است که این صحنه از فیلم Indiana Jones 5 یک فلش بک باشد و این شخص که سوار موتور است، لباس نازی مشابه فیلم Raiders of the Lost Ark را بر تن دارد. قابل انتظار است که در قسمت جدید فیلم Indiana Jones شاهد استفاده از فناوری جوان‌سازی برای این بخش از فیلم و شخص هریسون فورد باشیم. علاوه‌براین، تصاویر بیشتری نیز فاش شده که یک قطار نازی را نشان می‌دهد و در ادامه می‌توانید شاهد این تصاویر نیز باشید:

طبق اطلاعات فاش شده، داستان و اتفاقات فیلم Indiana Jones 5 قرار است در دهه ۶۰ میلادی و دوره مسابقه فضایی و احتمالا عملیات Paperclip آغاز شود که دکتر جونز قرار است دوباره در مقابل دشمنان مورد علاقه‌اش قرار بگیرد و همچنین شاهد حضور نازی‌ها باشیم. گفته می‌شود که مدس میکلسن قرار است نقش شخصیت شرور و منفی اصلی فیلم جدید ایندیانا جونز را بازی کند که از او به‌عنوان یک دانشمند نازی که توسط دولت آمریکا برای همکاری با ناسا به‌کار گرفته شده توصیف شده است. این دانشمند نازی قرار است به ناسا برای فرود روی ماه کمک کند.

فیبی والر-بریج به‌عنوان بازیگر نقش اصلی زن، توماس کرچمان، بوید هالبروک و شوانتی رنه ویلسون، دیگر بازیگرانی هستند که در فیلم Indiana Jones 5 حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت. جیمز منگولد با سابقه کارگردانی آثاری چون فیلم Walk the Line، فیلم Logan و فیلم Ford v Ferrari، وظیفه کارگردانی فیلم Indiana Jones 5 را بر عهده دارد که او درواقع جانشین استیون اسپیلبرگ شده که پیش از این وظیفه کارگردانی ۴ قسمت قبلی فیلم Indiana Jones را بر عهده داشته بود.

قسمت جدید فیلم ایندیانا جونز برای اکران در تاریخ ۲۹ ژوئیه ۲۰۲۲ (۷ مرداد ۱۴۰۱) برنامه‌ریزی شده است. 


منبع CBM
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده