نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۱۲ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۲۲:۴۲

مشخص شدن زمان و مکان شروع فیلمبرداری فیلم Indiana Jones 5

سرانجام فیلم Indiana Jones 5 قرار است پس از یک تاخیر طولانی جلوی دوربین برود و حالا زمان و مکان شروع فیلمبرداری این فیلم مشخص شده است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، زمان و مکان شروع فیلمبرداری فیلم Indiana Jones 5 مشخص شده است. ددلاین از منابع نزدیک خود به تولید فیلم شنیده که مراحل فیلمبرداری و تولید قسمت پنجم فیلم Indiana Jones از هفته آینده در بریتانیا آغاز خواهد شد. گفته می‌شود که مراحل فیلمبرداری و تولید قسمت جدید فیلم ایندیانا جونز قرار است در استودیو پاین‌وود در بریتانیا و چند مکان دیگر در این کشور انجام شود. پیش از این ساخت قسمت جدید این مجموعه فیلم اکشن و ماجراجویی محبوب لوکاس‌فیلم بارها عقب افتاده بود.

هریسون فورد در نقش ایندیانا جونز، فیبی والر-بریج به‌عنوان بازیگر نقش اصلی زن، مدس میکلسن، توماس کرچمان، بوید هالبروک و شوانتی رنه ویلسون، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Indiana Jones 5 حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت. جیمز منگولد با سابقه کارگردانی آثاری چون فیلم Walk the Line، فیلم Logan و فیلم Ford v Ferrari، وظیفه کارگردانی فیلم Indiana Jones 5 را بر عهده دارد که او درواقع جانشین استیون اسپیلبرگ شده که پیش از این وظیفه کارگردانی ۴ قسمت قبلی فیلم Indiana Jones را بر عهده داشته بود.

همچنین جان ویلیامز برای ساخت موسیقی متن فیلم Indiana Jones 5 باز خواهد گشت. در حال حاضر اطلاعات بیشتری از داستان و اتفاقات قسمت پنجم فیلم Indiana Jones در دسترس نیست. فیلم Indiana Jones And The Kingdom Of The Crystal Skull آخرین فیلم مجموعه ایندیانا جونز بود که در سال ۲۰۰۸ اکران شد و با اینکه نقدهای متوسطی را دریافت کرد، اما توانست بیش از ۷۹۰ میلیون دلار در گیشه فروش کند. چهار فیلم اول مجموعه Indiana Jones تاکنون بیش از ۱.۹۸۷ میلیارد دلار در گیشه فروش کرده‌اند.

قسمت جدید فیلم ایندیانا جونز برای اکران در تاریخ ۲۹ ژوئیه ۲۰۲۲ (۷ مرداد ۱۴۰۱) برنامه‌ریزی شده است. 


منبع Deadline
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده