نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۲۳:۵۴

پیوستن دو بازیگر دیگر به جمع بازیگران فیلم Indiana Jones 5

بوید هالبروک و شوانتی رنه ویلسون دو بازیگر جدیدی هستند که قرار است شاهد حضور آن‌ها در فیلم Indiana Jones 5 باشیم.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، ۲ بازیگر دیگر به جمع بازیگران فیلم Indiana Jones 5 اضافه شده است. بوید هالبروک و شوانتی رنه ویلسون دو بازیگر جدیدی هستند که پس از توافق با والت دیزنی و لوکاس فیلم به جمع بازیگران قسمت پنجم فیلم Indiana Jones اضافه شده‌اند. بااین‌حال، اطلاعاتی از نقش هالبروک و ویلسون در قسمت جدید فیلم ایندیانا جونز در دسترس نیست. پیش از این شاهد پیوستن فیبی والر-بریج به‌عنوان بازیگر نقش اصلی زن، مدس میکلسن و توماس کرچمان به جمع بازیگران فیلم Indiana Jones 5 بودیم.

بوید هالبروک و شوانتی رنه ویلسون

جیمز منگولد با سابقه کارگردانی آثاری چون فیلم Walk the Line (سربه‌راه باش)، فیلم Logan (لوگان) و فیلم Ford v Ferrari (فورد دربرابر فراری)، وظیفه کارگردانی فیلم Indiana Jones 5 را بر عهده دارد که او درواقع جانشین استیون اسپیلبرگ شده که پیش از این وظیفه کارگردانی ۴ قسمت قبلی فیلم Indiana Jones را بر عهده داشته بود. در این فیلم اکشن و ماجراجویی قرار است شاهد بازگشت هریسون فورد در نقش ایندیانا جونز باشیم و همچنین جان ویلیامز برای ساخت موسیقی متن فیلم Indiana Jones 5 باز خواهد گشت.

قسمت جدید فیلم ایندیانا جونز برای اکران در تاریخ ۲۹ ژوئیه ۲۰۲۲ (۷ مرداد ۱۴۰۱) برنامه‌ریزی شده است. قابل انتظار است که مراحل فیلم‌برداری و تولید فیلم Indiana Jones 5 از تابستان امسال آغاز شود. هالبروک بیشتر برای بازی در آثاری چون سریال Narcos، فیلم Gone Girl، فیلم The Host، فیلم The Predator، فیلم Logan و فیلم We Can Be Heroes شناخته می‌شود و هم‌اکنون در پشت صحنه فیلم‌برداری و تولید سریال The Sandman حضور دارد.

از کارهای آینده هالبروک می‌توان به فیلم Beckett، فیلم Vengeance و سریال Platform اشاره کرد. شوانتی رنه ویلسون نیز بیشتر برای بازی در آثاری چون سریال Billions، سریال The Resident و فیلم Black Panther شناخته می‌شود که در فیلم بلک پنتر نقش یکی از اعضای گروه Dora Milaje را بر عهده داشته است. 


منبع Deadline
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده